چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
فرماندار ویژه لارستان:

دیدار از موزه مردم شناسی اوز برایم بسیار جالب بود

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی در اوز اظهار داشت:دیدار از موزه مردم شناسی اوز برایم بسیار جالب و از داشته های ارزنده ای برخوردار بود.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی در اوز اظهار داشت:دیدار از موزه مردم شناسی اوز برایم بسیار جالب و از داشته های ارزنده ای برخوردار بود. به گزارش میلادلارستان به نقل از فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان  در سفر به شهر اوز به اتفاق  مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان ، از بخش های مختلف موزه مردم شناسی اوز بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی و فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اوز،توضیحاتی درمورد عروسک اوز و لباس محلی اوزی و اشیای موزه و کاربرد آن ها در دوران گذشته دادند.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی کوتاه اظهار داشت:دیدار از موزه مردم شناسی اوز برایم بسیار جالب و از داشته های ارزنده ای برخوردار بود که نه تنها گویای اصالت و گذشته و میراث غنی این مردم اصیل و با فرهنگ بود، بلکه وجود برخی از این داشته ها در برگیرنده فرهنگ های متنوع بود که بسیار زیبا و بر غنای فرهنگی شهر به مراتب افزوده است.

حسنی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های انجام شده در این موزه قابل تقدیر و تحسین می باشد؛ادامه داد: در این راستا این موزه می تواند نسل جوان امروزی و نسل های آینده را به خوبی با گذشته خویش آشنا نماید و امید است مدیر موزه در جهت گسترش و غنای هر چه بیشتر این موزه تلاش خود را مضاعف کند.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: این موزه انتقال دهنده فرهنگ و رفتار پیشینیان به نسل امروزی است. گفتنی است در این بازدید همچنین اعضاء شورای اسلامی شهر اوز و ابراهیم احمدی سردبیر نشریه پیام اوز نیز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار از موزه مردم شناسی اوز برایم بسیار جالب بود”

  1. کارمند گفت:

    از اینکه فرماندار محترم لارستان تقربیا هر هفته به بخش اوز سرکشی می کنند خیلی تشکر میشود اما تا کنون صحبتی از مهمترین خواسته مردم اوز یعنی ارتقای این بخش بزرگ که واقعا استحقاق انرا دارد بیان نکرده اند مردم چشم انتطار نطر ایشان واقدامات عملی فرماندار محترم هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین