پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر حوزه علمیه لارستان خبر داد

آغاز طرح سفیران نور در لارستان

مدیر حوزه علمیه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) لارستان از آغاز طرح سفیران نور ویژه روستاهای این شهرستان خبر داد.

مدیر حوزه علمیه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) لارستان از آغاز طرح سفیران نور ویژه روستاهای این شهرستان خبر داد. حجت‌الاسلام‌ سید علی‌اکبر موسوی در آیین شروع اجرای طرح «سفیران نور» در لارستان، اظهار داشت: «سفیران نور» عنوان طرحی است که در آن جمعی از طلاب، قاریان، مداحان، شاعران، پزشکان و غیره با عزیمت به یک نقطه روستایی برنامه فرهنگی مذهبی خود را در قالب یک بسته خاص فرهنگی اجرا می‌کنند.

به گزارش میلادلارستان وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح «سفیران نور» در سطح روستاهای شهرستان لارستان آشنایی مردم و به‌‌ویژه جوانان و نوجوانان آن روستا با آموزه‌های دینی است، افزود: مردم برخی از روستاها به دلیل بُعد مسافت تا شهر کمتر موردتوجه قرار گرفته‌اند که اجرای این طرح می‌تواند فرصت مناسبی برای برنامه‌های فرهنگی باشد.

مدیر حوزه علمیه لارستان بیان کرد: «طرح سفیران نور» با محوریت مرکز آموزشی امام جعفر صادق (ع) لارستان با هدایت حوزه علمیه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) این شهرستان و با همکاری نهادها و خیران متدین لارستانی اجرایی می‌شود.

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد طرح «سفیران نور» در حوزه علمیه لارستان مستقر است، تصریح کرد: امور مالی، حق‌الزحمه، هدایای فرهنگی و غیره مربوط به این طرح توسط ستاد پشتیبانی شامل فرمانداری ویژه لارستان، ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش‌وپرورش، کمیته امداد بخشداری، دانشکده علوم پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیره تأمین می‌شود.

موسوی با برشمردن نحوه برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن برنامه‌ها در «طرح سفیران نور»، ادامه داد: در این طرح جمعی از کارشناسان فرهنگی در روزهای ابتدایی و نیمه هر ماه، یک روز کامل در یکی از روستاهای منطقه لارستان حضور می‌یابند و هر یک به فراخور تخصص در زمینه‌های فرهنگی، بهداشتی، علمی، ورزشی، آموزشی، دینی، محرومیت‌زدایی و غیره خدمات‌دهی خواهند داشت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین