شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
مدیر اداره توزیع برق لارستان خبر داد

تبدیل 56 درصد از کنتورهای مکانیکی به دیجیتال در لارستان

میلاد لارستان: مدیر اداره توزیع برق لارستان در حال حاضر ۵۶درصد از کنتورهای قدیمی مکانیکی شهرستان لارستان با اعتباراتی که سالیانه به آن تخصیص می یابد به کنتورهای جدید دیجیتال تبدیل شده است.

مدیر اداره توزیع برق لارستان در حال حاضر ۵۶درصد از کنتورهای قدیمی مکانیکی شهرستان لارستان با اعتباراتی که سالیانه به آن تخصیص می یابد به کنتورهای جدید دیجیتال تبدیل شده است.

محمدامین دامن کشان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه بارندگی های اخیر باعث تخریب ۲ دستگاه ترانسفورماتور و افتادن ۵ پایه سیمانی برق شده است، اظهار داشت: این حوادث ظرف ۲۴ ساعت با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال رفع شده است.

وی افزود: مدیریت برق شهرستان لارستان جز ۵ شهرستان استان فارس است که دارای تیپ «A» مدیریتی است.

مدیر اداره توزیع برق لارستان با اشاره به اینکه تعداد مشترکین این اداره در مجموع خانگی، صنعتی، کشاورزی و عمومی ۸۸ هزار و ۹۶۷ است، تصریح کرد: از این تعداد ۵۶ هزار و ۷۵۵ مشترک شهری و ۳۲ هزار و ۲۱۲ مشترک روستایی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۶درصد از کنتورهای قدیمی مکانیکی شهرستان لارستان با اعتباراتی که سالیانه به آن تخصیص می یابد به کنتورهای جدید دیجیتال تبدیل شده است.

مدیر اداره توزیع برق لارستان با اشاره به تعویض چراغ های معابر سطح شهر، گفت: چراغ های جدید بدلیل کم مصرف و پربازده بودن نسبت به چراغ های قدیمی بر اساس اعتباراتی که بصورت سالانه جذب می شود به تدریج در سطح شهرستان لارستان در حال تعویض است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تبدیل 56 درصد از کنتورهای مکانیکی به دیجیتال در لارستان”

  1. از جویم گفت:

    منظور. ازین. تغییرات. وکارها. در سطح. شهر. لار. می باشد. اخیرا. مسولین. وقتی. صحبت. از. لار.ستان. میشود. منظورشان. همان. شهر. لار. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین