پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری تبدیل مجوز درمانگاه جویم به بیمارستان 32 تختخوابی

میلاد لارستان: عبدالمجید محمدی رییس شورای شهر، گفت: پیگیری مسائل مربوط به تبدیل مجوز درمانگاه ۱۰ تختخوابی به بیمارستان ۳۲ تختخوابی و گازکشی از موضوعات مهم و اولویت دار است.

عبدالمجید محمدی رییس شورای شهر، گفت: پیگیری مسائل مربوط به تبدیل مجوز درمانگاه ۱۰ تختخوابی به بیمارستان ۳۲ تختخوابی و گازکشی از موضوعات مهم و اولویت دار است.

به گزارش شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ اولین گردهمایی شورای شهر و شهردار با فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی شهردر راستای مشارکت عمومی در کار های عمرانی و مرتفع نمودن مسائل ومشکلات در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

حبیب قاسمی شهردار جویم در این نشست ضمن تشکر از همکاری و حمایت های شورای شهر و همچنین همکاری مسئولین شهر،شهرستان و استان ضمن ارائه عملکرد و خدمات مجموعه شهرداری از ابتدای مسئولیت ایشان و رشد ۲۰ درصدی بودجه شهرداری به برخی از مسائل اشاره نمود و گفت: خدا را شاکریم که از نظر ردیف بودجه ای جزء اولین شهرهای استان فارس هستیم و از نظر سرانه بودجه جزءشهرهای پنجم و ششم قرار داریم که توانستیم با وجود دارا بودن درجه ۴ به رشد قابل توجهی در بودجه برسیم.

وی افزود: بسیاری کارهای عمرانی و خدماتی  در طی ۲ سال گذشته و سال جاری  از جمله احداث بوستان صبا، پارک محله ای، ساخت بخشی از المان شهدا، آسفالت و روکش آسفالت خیابان ها، موزائیک فرش پیاده روها،بازگشایی معابر،احداث فاز دوم ساختمان شهرداری،سالن اجتماعات،فضای سبز و… انجام شده است.

شهردار جویم، تصریح کرد: در آینده نیز  احداث پارک کاروانسرای خواجه ابوالحسن و افتتاح ساختمان اداری شورای شهر خواهیم داشت و مباحثی از جمله برگزاری کنکور،راهیان نور و کاروان زیارتی مرقد امام و کمک به افراد نیازمند (با مساعدت شهرداری)،همایش های ورزشی،قرآنی و پیاده روی صورت پذیرفته است که در  همین راستا همایشی نیز با عنوان هشتادمین سال بخش جویم خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص سیستم اداری شهرداری گزارشی ارائه نمود و افزود:سیستم اداری از سال ۹۳ مجهز به اتوماسیون گردید که مکاتبات از این طریق انجام می پذیرد.

قاسمی با بیان اینکه املای بیشتر نوشتن غلط بیشتر خواهد داشت اظهار نمود:ما به واسطه سوگند کاری نهایت توان خود را به کار بسته ایم و مجموعه شهرداری و شورا نیز با حمایت های همه جانبه نقش موثری در پیشبرد اهداف شهر داشته و خواهند داشت و جا دارد از کسانی یاد کنیم که جان خود رافدا کردند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم و گرامی میداریم یاد و خاطره شهدا، جانبازان،ایثارگران و آزادگان و سپاس به جهت حضور فرهیختگان که نشست با فرهنگیان این شهر مایه مباهات و افتخار است.

در ادامه عبدالمجید محمدی ریاست شورای شهرنیز ضمن تشکر از حضور فرهنگیان و دعوت آنان به مشارکت عمومی در کار های عمرانی و خدماتی افزود:پشت هر شهردار موفقی یک شورای موفق است و همکاری شهروندان  در امور شهر نیز ٬بهترین پشتوانه و دلگرمی برای شورای اسلامی شهر و نشانه رشد فرهنگی است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت:پیگیری مسائل مربوط به تبدیل مجوز درمانگاه ۱۰ تختخوابی به بیمارستان ۳۲ تختخوابی و گازکشی که از موضوعات مهم می باشد  در اولویت قرار دارد و همچنان در حال پیگیری است و تا کنون به نتایج خوبی رسیدیم  که این مهم و مشکلات دیگر با همیاری،کمک و حمایت شهروندان پیشرفت خوبی خواهد داشت.

وی بااشاره به مساعدتهای انجام شده ازسوی مسئولین به ویژه ازنماینده مجلس و ریاست دانشکده پزشکی لارستان وهمکارانشان نیز تشکر نمود.

در خاتمه این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که حاضرین سوالات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند و شهردار و شورای شهر با روی گشاده به آنان پاسخ دادند.

لازم به یادآوری است که شورای اسلامی به زودی درجلسه ای عمومی پاسخگوی سولات شهروندان  خواهد بود و آنان را از امورات جاری شهر آگاه می نماید.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری تبدیل مجوز درمانگاه جویم به بیمارستان 32 تختخوابی”

  1. آگاه گفت:

    راجع. به. همایش. هشتادمین. سال. بخش. جویم. باید. عرض. کنم. که. بخش. جویم. فعلی. ان. نیست. که. هشتاد. سال. قبل. بوده. این بخش. به. جویم. وبخش. بنارویه.تبدیل. شده است. وهر کدام. بخش. مستقل هستند. و هر کدام. دارای. ساختار. اداری. جداگانه. هستند. در ضمن. جمعیت. فعلی. شهر. بنارویه. برابر امار. رسمی. از شهر. جویم. بیشتر است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین