شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرحهای مهم سفر رئیس جمهور به فارس مشخص شد

استاندار فارس طی سخنانی گفت: همه مدیران استان آماده استقبال از ریاست جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید به فارس هستند و در این راستا از همه ظرفیت ها…

استاندار فارس طی سخنانی گفت: همه مدیران استان آماده استقبال از ریاست جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید به فارس هستند و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد. دكتر سيد محمد احمدي در نشست هماهنگي مديران استان به منظور استقبال از سفر رياست جمهوري به

فارس، اظهار داشت: سفرهاي رياست جمهوري به استان يكبار در طول دوره دولت يازدهم صورت خواهد گرفت، توی اكيد كرد: همه اركان استان، تمام امكانات خود را بسيج كرده اند تا بيشترين بهره برداري از اين سفر در جهت توسعه هرچه بيشتر فارس صورت گيرد.

وي با اشاره به اين كه همه طرح هاي مصوب در سفرهاي رياست جمهوري به استان ها بايد تا پايان دوره دولت يازدهم به بهره برداري برسد، افزود: گزارش پيشرفت طرح هاي مصوب در استان ها بايد به صورت منظم به دفتر رياست جمهوري ارائه شود.

استاندار فارس ادامه داد: طرح هايي همچون احداث راه آهن سريع السير شيراز-اصفهان، احداث شهر سلامت، بين المللي شدن دانشگاه شيراز، اتصال فارس به خليج فارس، انتقال آب از خليج فارس به استان، تزريق اعتبارات بيشتر به پروژه آزادراه شيراز-اصفهان و پروژه آبرساني به شيراز از سد درودزن و احداث راه آهن شيراز-اهواز مورد توجه مديريت ارشد استان فارس قرار دارد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارسٍ، دكتر احمدي با اشاره به اين كه ديدار عمومي رياست محترم جمهوري با مردم شيراز در حرم مطهر احمد بن موسي(ع) به عنوان حرم سوم اهل بيت(ع) برگزار خواهد شد، اعلام كرد: رياست محترم جمهوري جلسات تخصصي نيز با برخي گروه ها خواهند داشت و اعضاي كابينه نيز به شهرستان هاي استان سفر خواهند كرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین