شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به افراد زیر پوشش کمیته امداد خنج

مدیر کمیته امداد خنج گفت: در سال ۹۳ بیش از ۲ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت‌ شده است و…

مدیر کمیته امداد خنج گفت: در سال ۹۳ بیش از ۲ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت‌ شده است و امسال نیز ۵۹۸ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات مختلف بهره‌مند ‌می‌شوند.

علی شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان، بابیان اینکه در سال ۹۳ بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۳۶ نفر از خدمات مشاوره و راهنمایی این کمیته بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با سال ۹۲ نزدیک به ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه این خدمات در قالب مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی ارائه‌ شده است، افزود: درمجموع بیش از ۷۰۰ جلسه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان اعم از مددجو و غیرمددجو را شامل می‌شود.

مدیر کمیته امداد خنج بابیان اینکه خدمات مشاوره‌ای این نهاد به گروه‌های مختلف سنی و در موضوعات گوناگون از قبیل پیشگیری و درمان اعتیاد، مشکلات خانوادگی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی و غیره صورت گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر مشاوره برنامه‌های آموزش خانواده، آموزش گروهی و چهره به چهره در قالب طرح فلاح، محو بی‌سوادی، کلاس‌های آموزش گروهی و غیره نیز ارائه ‌شده است.

وی با اعلام این‌که در سال ۹۳ بیش از ۲ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان خنج پرداخت‌ شده است، افزود: در این سال ۲۱۷ دانشجو و ۳۸۱ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خنج هستند که از خدمات مختلف بهره‌مند می‌شوند.

شهابی اضافه کرد: در طول این مدت به دانش‌آموزان زیر پوشش در زمینه‌های کلاس‌های تقویتی، هزینه‌های تحصیلی سالانه، کلاس‌های آمادگی کنکور و غیره و همچنین به دانشجویان درزمینهٔ پرداخت شهریه، کمک‌هزینه خوابگاه، معوقات وام دانشجویی، بدهی دانشجویان به دانشگاه‌ها و غیره کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود که در سال جاری و سال‌های پیش رو با جذب اعتبارات بیشتر و برنامه‌ریزی صحیح‌تر بتوانیم از مشکلات قشر فرهنگی و نیازمند زیر پوشش هرچه بیشتر بکاهیم.

 
 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین