سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جاساز12 كيلو هروئين در زاپاس خودرو!!

 مأموران انتظامي  “لارستان”  با توقيف يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، مقدار ۱۲ كيلو و ۴۰۰ گرم هروئين كشف كردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده…

 مأموران انتظامي  “لارستان”  با توقيف يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، مقدار ۱۲ كيلو و ۴۰۰ گرم هروئين كشف كردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان فارس در اين زمينه گفت: روز گذشته مأموران پاسگاه “چهار برکه” شهرستان ” لارستان” در راستاي مبارزه با

سوداگران مرگ، اقدام به ايجاد تور ايست و بازرسي مقابل پاسگاه كردند.

سردار “احمد علي گودرزي” ادامه داد: در اين راستا مأموران به يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ايست دادند كه راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد.

وي افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز راننده كه عرصه را بر خود تنگ مي ديد، پس از توقف اقدام به آتش زدن خودرو نموده و به همراه سرنشين خودرو متواري شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه با تلاش مأموران سرنشين خودرو دستگير شد، افزود: مأموران با استفاده از كپسول آتش نشاني آتش را خاموش و در بازرسي از زاپاس خودرو مقدار ۱۲ كيلو و ۴۰۰ گرم هروئين كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف كردند . سردار ” گودرزي” با اشاره به اينكه تلاش براي دستگيري راننده خودرو ادامه دارد، تصريح كرد: استان فارس محل ناامني براي قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ مي باشد .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین