سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۱۵۰ غرفه‌دار به فروش محصولات خود اقدام…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۱۵۰ غرفه‌دار به فروش محصولات خود اقدام می‌کنند. به گزارش میلادلارستان محمدعلی ابراهیمی‌زاده  با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از روز گذشته کار

خود را در محل ورودی پارک ملت شهر لار آغاز کرده است، اظهارداشت: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴  و تا ۱۱ اردیبهشت ماه پذیرای مردم است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال کالاهای مصرفی و ضروری مردم از قبیل مواد غذایی، پوشاک، کیف، خشکبار، چادرهای مسافرتی، ظروف چینی و ملامین و غیره عرضه می‌شود.  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بیان کرد: این نمایشگاه بیشتر با هدف تنظیم بازار، کاهش قیمت‌ها در بازار و خارج کردن رکود از مراکز عرضه کالا برپا شده است. وی با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال عرضه مستقیم کالا از ۱۵۰ غرفه تشکیل شده است، تصریح کرد: در چندین غرفه کالاهایی اساسی جهت تنظیم بازار کالاهایی مثل مرغ، شکر، تن ماهی، رب گوجه و غیره با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

ابراهیمی‌زاده با بیان اینکه چندین غرفه برای عرضه کالاهای تولید شده در کارخانجات لارستان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان شهرستان سعی شده تا با ایجاد چنین غرفه‌هایی مردم را در جریان کالاهای تولید شده در لارستان قرار داد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین