یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید وزیربهداشت از خنج و معاینه سه بیمار

وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی گفت شامگاه چهارشنبه در جمع مردم خنج طی سخنانی با ابراز خرسندی از ملاقات با مردم شهرستان خنج، اظهار داشت : در طول یک…

وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی گفت شامگاه چهارشنبه در جمع مردم خنج طی سخنانی با ابراز خرسندی از ملاقات با مردم شهرستان خنج، اظهار داشت : در طول یک و نیم سال گذشته تعامل ما با دنیا متفاوت شده و در حوزه سلامت نیز اتفاقات خوبی روی داده که بیمارستان خنج نیز از آن بی

بهره نبوده است .

وزیر بهداشت گفت : در راه اندازی بیمارستان جدید خنج اولویت را به ارتقای کیفی نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستان فعلی می دهیم و باید تلاش شود تا خدمات در حیطه های تخصصی به مردم منطقه ارایه گردد . دکتر هاشمی با اشاره به حمایت نیک اندیشان عرصه سلامت در خنج و تقدیر از آنها، بیان کرد : اهالی خنج دست خیر دارند، این سعادت بزرگی است که انسان از مال حلال خود برای آرامش این دنیا و آمرزش آخرت استفاده کند .

وزیر بهداشت گفت : به نظر می رسد حوزه سلامت یکی از بهترین عرصه ها برای انجام امور خیریه باشد که از خیرین دعوت می کنم که این عمل خداپسندانه را ادامه دهند . وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شامگاه نهم اردیبهشت ماه در بازدید از بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج سه بیمار را مورد معاینه چشم پزشکی قرار داد .

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج در مساحتی نزدیک به پنج هزار مترمربع، دارای ۴۸ تخت مصوب و ۴۳ تخت فعال است و بخش های اتفاقات، جراحی، CCU ، داخلی، اطفال، زنان، دیالیز، تالاسمی، اتاق عمل و اعصاب و روان در آن فعالیت می کنند و همچنین بخش های پاراکلینیکی بیمارستان نیز شامل آزمایشگاه ، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین