سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 30

برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در جویم

جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن در جویم با حضور بخشدار، شورای شهر،معاون شهردار و برخی از مسئولین ادارات شهر جویم در محل بخشداری برگزار شد.

جلسه هماهنگی  راهپیمایی ۲۲ بهمن در جویم با حضور بخشدار، شورای شهر،معاون شهردار و برخی از مسئولین ادارات شهر جویم در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش شهروند خبرنگار میلادلارستان، بخشدار جویم در این جلسه گفت: دهه مبارک فجر یادآور خاطرات خوبی برای همه ماست و سابقه مبارزات انقلابی مردم بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم. داود شفیعی افزود:راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای ملت ایران است تا با حضور حماسی، اقتدار و وحدت خود را به نمایش بگذارند و هدف از تشکیل این جلسه نیز به همین جهت است چرا که با همفکری و مشورت شاهد برگزاری یک راهپیمایی دشمن شکن باشیم.

وی با بیان اینکه مردم جویم طبق گفته دیگر مسئولین در سال های گذشته حضور حماسه انگیزی داشته اند گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جویم از میدان شهید چمران آغاز و در محل مصلای  نماز جمعه خاتمه می یابد. در پایان این جلسه تصمیمات لازم در خصوص هر چه باشکوه تر برگزار نمودن راهپیمایی ۲۲ بهمن اتخاذ گردید.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین