یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بازدید معاون راهداری کشور از لارستان و تاکید بر نصب روشنایی ورودی شهرها

معاون سازمان راهداری کشور در بازدید از راهها و جاده های لارستان بر تقویت ایمنی راه ها و نصب روشنایی در ورودی شهرها تاکید نمود.

معاون سازمان راهداری کشور در بازدید از راهها و جاده های لارستان بر تقویت ایمنی راه ها و نصب روشنایی در ورودی شهرها تاکید نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس هاشمیان معاون اداره کل ایمنی و حریم راههای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، مهندس اعلمی کارشناس ارشد اداره کل ایمنی راهها طی یک سفر دو روزه به اتفاق مهندس ناصر شادمانی مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، از راههای حوزه استحفاظی این اداره کل بازدید میدانی و ارزیابی از ایمنی جاده ها و تونل های دردست اقدام صورت گرفت .

در پایان این سفر و در یک جلسه مشترک با ریاحی مدیریت توسعه و منابع اداره کل راه وشهرسازی لارستان با توجه به حمل و نقل های کالا ومسافر به صورت زمینی درخواست هایی در خصوص الزامات و تقویت راههای ایمن و نصب روشنایی در ورودی شهرها جهت بهبود، ساخت و نگهداری از این سرمایه های ملی مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمیان معاون اداره کل ایمنی و حریم راههای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ابراز امیدواری کرد: با توجه به مشاهدات صورت گرفته و امکان سنجی شرایط پروژه های تعریف شده بتوان اعتباراتی را برای ایمنی تونل های در دست احداث و روشنایی های ورودی شهرها در نظر گرفت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین