جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
وزیر نیرو قول مساعد داد

قول مساعد وزیر نیرو در تأمین اعتبار جابه‌جایی ۵ کیلومتر خط آبرسانی لارستان

میلاد لارستان: قوزیر نیرو طی بازدید از عملیات بازسازی خط انتقال آبرسانی سد سلمان فارسی درباره تأمین اعتبار لازم برای اصلاح و جابه‌جایی ۵ کیلومتر از خط آبرسانی لارستان قول مساعد داد.

وزیر نیرو  طی بازدید  از عملیات بازسازی خط انتقال آبرسانی سد سلمان فارسی درباره تأمین اعتبار لازم برای اصلاح و جابه‌جایی ۵ کیلومتر از خط آبرسانی لارستان قول مساعد داد.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، وزیر نیرو به اتفاق مسئولان استان فارس از میزان آسیب‌دیدگی به تأسیسات آبرسانی در جنوب فارس در سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر بازدید کرد و با حضور در محل عملیات بازسازی و ترمیم خط انتقال ۱۰۰۰ میلیمتری GRP از مجموعه تأسیسات  آبرسانی به لارستان در منطقه کهنویه در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

براساس این گزارش در این بازدید وزیر نیرو  اقدامات به هنگام  در مسیر ترمیم و بازسازی این خط انتقال را مثبت ارزیابی کرد و درباره تأمین اعتبار لازم برای اصلاح و جابه‌جایی ۵ کیلومتر از خط آبرسانی لارستان  در راستای ایمن‌سازی آن قول مساعد داد.

محمدعلی قلندری مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس که  با حضور در منطقه عملیات روند بازسازی این خط انتقال را مدیریت میکند، ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیر نیرو در استان فارس و جنوب این استان به ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه شرکت آبفا استان فارس برای مقابله با حوادث ناشی از سیلاب اشاره و میزان آسیب‌دیدگی تأسیسات آبرسانی شهرهای استان فارس در اثر بارندگی‌های اخیر را تشریح کرد.

خط آبرسانی لارستان از تصفیه‌خانه آب حضرت ابیطالب (ع)  آغاز و ۹ شهر جنوبی استان شامل امام شهر، کارزین، خنج، اوز،گراش، لار، فیشور، خور و لطیفی و ۴۰ روستای واقع در مسیر این خط را آبرسانی می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین