شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
لبیک به پیام رهبری در اولین روز کاری اداری در سال تولید و اشتغال در لارستان:

سرمایه گذاری یکصد میلیاردی در لارستان با هدف ایجاد کارخانه مطرح در خاورمیانه

در لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب و در اولین روز کاری اداری و در سال تولید و اشتغال، سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریالی در منطقه لارستان با حضور معاون…

در لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب و در اولین روز کاری اداری و در سال تولید و اشتغال، سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریالی در منطقه لارستان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در اولین روز کاری سال ۹۶ و در اوج  ثبت نام از داوطلبین  پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ستاد تسهیلات  سفرهای نوروزی و در روزی که  رحمت الهی به شدت می بارید،جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان به بخش اوز رفته و کارخانه اوز بتن را با اعتباری بالغ بر  ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی اوز لارستان کلنگ زنی نمودند.

Untitled

فرماندار ویژه لارستان در این مراسم خاطرنشان کرد: این پروژه در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال  اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتعال و  با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط آقای درویشعلی غیاث پور درشهرک صنعتی اوز لارستان ایجاد می‌شود و قرار است سالانه ۲۰۰ هزار مترمکعب  قطعات بتونی تولید کند.

جلیل حسنی اظهار کرد: این کارخانه جزء کارخانه های مطرح  در کشور و خاورمیانه است که با این فن‌آوری جدید در شهرک صنعتی اوز لارستان احداث می‌شود که پس از مراسم کلنگ زنی بلافاصله عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و ۶ ماهه به بهره ‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این کارخانه تولید قطعات بتونی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال  طی ۶ ماه آینده احداث می‌شود؛ادامه داد:برای اخذ مجوز این پروژه، پیگیریهای مستمری  از طریق اتاق جذب و حمایت از سرمایه گذاری فرمانداری ویژه لارستان ، اداره صنعت ،معدن و تجارت و سایر ادارات ذیربط صورت پذیرفت و خدا را شکر ظرف مدت یک روز این مجوز اخذ شد. همچنین اجرای چنین طرح هایی از طریق جلسات مکرری که با سرمایه گذاران و خیرین عزیز لارستانی در سال ۹۵ انجام شد، محقق گردید.

botton2

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: مساحت این کارخانه که در دو فاز احداث می‌شود، در فاز اول ۶ هزار متر مربع و در فاز دوم و در  آینده نیز  بیش از ۷۳۰۰ متر مربع خواهد بود که با همکاری همه مسئولان تمامی زیرساخت‌های لازم مانند آب، برق، تلفن و گاز را برای این کارخانه فراهم شده است.

حسنی گفت: بر اساس مطالعات اولیه این کارخانه نیاز این منطقه و اکثر شهرستانها و استان‌های جنوبی را می‌تواند تأمین کند و در توسعه شهرستان و استان نقش بسزایی دارد و با بهره‌برداری از این کارخانه گام خوبی در زمینه توسعه شهرستان و اشتغال‌زایی در شهرستان برداشته می‌شود.

 درویشعلی غیاث پور سرمایه گذار این طرح نیز گفت: به حمداله زمین مورد نظر در شهرک صنعتی اوز به همراه  تمامی تجهیزات و خودروهای سنگین این کارخانه از جمله جرثقیل،کمپرسی،لودر و دیگر ماشین آلات کارحانه خریداری شده است که در سریع ترین زمان ممکن این کارخانه کار خود را شروع خواهد کرد. وی ادامه داد: در این کارخانه قطعات پیش ساخته بوتنی ،دیوار پیش ساخته،بولوک های دکوری ، نما و ضد حریق سبک،تک لبه،زیرسازی شهری،دیوار چینی پیش ساخته و غیره ساخته خواهد شد . غیاث پور در پایان یاداور شد که با احداث این کارخانه برای ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

گفتنی است در این مراسم همچنین بخشدار ، شهردار، رییس و اعضا شورای اسلامی شهر اوز و روسای ادارات مستقل بخش و جمعی از معتمدین و خیرین نیز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “سرمایه گذاری یکصد میلیاردی در لارستان با هدف ایجاد کارخانه مطرح در خاورمیانه”

  1. لارستانی گفت:

    بسیار عالی است به این می گویند یک کار. درست. وحسابی وجوابگویی بیکاری جوانان از متولیان شهر ک صنعتی اوز. تشکر می گکنیم

  2. خخخخخ گفت:

    یادم زمان محتاجی یا امیری یه همایش گرفتند آمار دادن ۱۲ میلیارد پول جمع شده …. چی شد ؟؟؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      یادم زمان محتاجی یا امیری یه همایش گرفتند آمار دادن ۱۲ میلیارد پول جمع شده …. چی شد ؟؟؟؟؟
      خوررررررردن!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین