شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کلنگ زنی 3 پروژه عمرانی در دانشکده علوم پزشکی لارستان

میلاد لارستان: کلنگ آغاز احداث ۳ پروژه عمرانی دانشکده علوم پزشکی لارستان به زمین زده شد.

کلنگ آغاز احداث ۳ پروژه عمرانی دانشکده علوم پزشکی لارستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی امام جمعه لار، دکتر عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، اعضاء مجمع خیرین سلامت، کلنگ آغاز احداث ساختمان مرکز بهداشت، آموزشگاه بهورزی و انبار مرکزی دانشکده علوم پزشکی لارستان به زمین زده شد.

در آیین این مراسم، دکتر عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: ساختمان مرکز بهداشت با زیربنای ۱۹۰۰ متر مربع،آموزشگاه بهورزی با زیربنای ۱۰۴۰ متر مربع و انبار مرکزی با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در محل ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان احداث خواهد شد.

گفتنی است ساختمان مرکز بهداشت و آموزشگاه بهورزی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی با مشارکت خیرین شهرستان ساخته می شود و ساختمان انبار مرکزی نیز با هزینه ای افزون بر ۱۲ میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی احداث می گردد.

اضافه می گردد که در این مراسم همچنین جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار نیز به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین