پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 42

گزارس کلاس آموزش مشاوره گروهی در کمیته امداد لارستان

مدبر کمیته امداد از برگزاری چندین جلسه کلاس آموزشی با موضوعات مختلف برای زنان مطلقه تحت پوشش این نهاد در سالن کانون فرهنگی و تربیتی کمیته امداد خبر داد ….

مدبر کمیته امداد از برگزاری چندین جلسه کلاس آموزشی با موضوعات مختلف برای زنان مطلقه تحت پوشش این نهاد در سالن کانون فرهنگی و تربیتی کمیته امداد خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان حجت الاسلام عبدالله تقی زاده اظهار داشت : یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد ارائه آموزش های لازم برای جامعه هدف خود نظیر تلاش برای تامین بهداشت روانی افراد و خانواده های تحت حمایت،پپیشگیری و رفع مشکلات عاطفی،روانی،تربیتی و اخلاقی اعضای خانواده و پیشگیری از اختلافات خانوادگی،شناسایی عوامل و انگیزه های بروز اختلاف و تلاش برای رفع آنهاست .

وی افزود :در همین راستا کلاسهای آموزشی در چهار جلسه با حضور ۷۵ نفر از زنان مطلقه که شرائط ازدواج مجدد را دارا می باشند و با موضوعاتی آموزشی از قبیل فرزند پروری،مهارت های ده گانه و پیشگیری از اعتیاد با حضور اساتید مختلف در محل کانون فرهنگی-تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان برگزار گردید .

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین