جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به ۵ پرواز در هفته رسید

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از افزایش تعداد پروازهای مسیر تهران و دبی به لارستان به ۵ پرواز در هفته خبر داد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از افزایش تعداد پروازهای مسیر تهران و دبی به لارستان به ۵ پرواز در هفته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان؛ امین‌الله صولتی از برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان  خبر داد و اظهار داشت: از دهم اردیبهشت پروازهای این شرکت پس از ۱۷ ماه وقفه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر تهران–لار- دبی و برعکس برقرار می‌شود.

وی افزود: پیش از این پروازهای آسمان فقط در مسیر دبی –لار- دبی و اغلب با هواپیمای فوکر ۱۰۰ صورت می‌پذیرفت که با برنامه‌ریزی‌های  انجام شده  مبنی بر افزایش توام پروازهای داخلی و خارجی، از این پس در مسیر تهران نیز پروازهای جدیدی برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با بیان اینکه پروازهای ذکر شده با هواپیمای پیشرفته بوئینگ ۷۳۷ انجام می‌شود، تصریح کرد: بدین ترتیب شمار پروازهای مسیر تهران –لار –تهران از ۳ به ۵ پرواز درهفته می‌رسد که توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و آسمان  انجام می‌شود.

وی گفت: پروازهای دبی – لار – دبی نیز از ۳ به ۵ پرواز در هفته می‌رسد که توسط شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی و آسمان  انجام می‌شود.

صولتی بیان کرد: امید است تا با ایجاد فضای رقابتی، این پروازها مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرد و شرکت هواپیمایی آسمان  که از سابقه دیرینی در فرودگاه لارستان برخوردار است، بتواند در راستای  ارائه خدمات  مطلوب  به مسافرین گام‌های موثری بردارد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان اضافه کرد: در حال حاضر پروازهای مختلفی توسط شرکت‌های ایران ایر، العربیه، فلای دبی به مقصدهای شارجه، دبی، کویت، قطر و تهران از فرودگاه لارستان برقرار است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به ۵ پرواز در هفته رسید”

  1. ناشناس گفت:

    فلای دبی و آسمان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین