شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

تجلیل اهالی هنر از نیک اندیش مجتمع فرهنگی قرآنی علیشیری

میلاد لارستان: اعضای انجمن نمایش لار در جلسه مجمع عمومی خود از بانی خیر مجتمع عظیم فرهنگی قرآنی شهید علیشیری تجلیل کردند.

اعضای انجمن نمایش لار در جلسه مجمع عمومی خود از بانی خیر مجتمع عظیم فرهنگی قرآنی شهید علیشیری تجلیل کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در این آئین اعضای انجمن نمایش و دیگر هنرمندان، سیدعلی اصغررفعت حقیقی و محمد فیاض پور روسای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش لارستان و همچنین منصوراسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان نیز حضور داشتند.

در این مراسم مرتضی وثوقی به عنوان رییس انجمن نمایش لار در خصوص ثبت گروه های نمایشی در سامانه و بهره مندی این گروه ها از مزایای توضیحاتی ارائه و با اعلام خبر راهیابی سه متن از سوی گروه های نمایشی لار در مرحله بازخوانی جشنواره استانی فجر گفت: زمان بازبینی از تاریخ اول تا بیستم مرداد ماه جاری و زمان برگزاری جشنواره نیمه دوم شهریور ماه خواهد بود.

سپس رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با اعلام مراتب تقدیر و تشکر خود و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دکتر علی علیشیری به سبب همت در ساخت مجتمع عظیم فرهنگی قرآنی شهید علیشیری، افزود: تفاهم نامه ای با بنیاد نیک اندیشان هاشمی تحت عنوان تفاهم نامه مجمع خیرین فرهنگ و هنر منعقد شده که پس از این فعالیت های خیرین به سمت امورات فرهنگی با شتاب بیشتری به پیش می رود.

در ادامه دکتر علی علیشیری بانی خیر فرهنگی قرآنی شهید علیشیری و منصور اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لار به سخنرانی پرداختند.

در پایان با حضور مسئولان و تنی چند از پیشکسوتان تئاتر، از سوی انجمن نمایش لار از دکتر علی آقا علیشیری و منصور اسماعیلی با اهدای لوح و قاب عکس لارستان تقدیر به عمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین