پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

اجرای طرح هادی شهری در ۳۰ شهرفارس

میلاد لارستان: مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از اجرای طرح هادی شهری در ۳۰ شهر استان فارس خبر داد و گفت: طرح‌های ۲۰ شهر آماده شده و در ۴ ماه…

طرح هادیمیلاد لارستان: مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از اجرای طرح هادی شهری در ۳۰ شهر استان فارس خبر داد و گفت: طرح‌های ۲۰ شهر آماده شده و در ۴ ماه آینده به مراحل نهایی می‌رسد.

به گزارش میلاد لارستان، عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از اجرای طرح‌ هادی در ۳۰ شهر استان فارس خبر داد و اظهار داشت: طرح‌های هادی ۲۰ شهر آماده شده و مشاوران وضعیت موجود را بررسی کرده و در حال بررسی وضعیت پیشنهادی هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد طرح این ۲۰ شهر آماده است، گفت: پس از ارائه وضعیت پیشنهادی و تصویب آن اجرای طرح شروع شده و افق این طرح‌ها از زمان تصویب ۱۰ ساله است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد مابقی طرح‌های این ۲۰ شهر در ۴ تا ۵ ماه آینده مراحل نهایی را می‌گذراند و پس از طی این مراحل به اجرا در می‌آید.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس افزود: ۱۰ شهر دیگر نیز طرح‌های هادی آنها شروع شده و در یک دوره یک سال و نیمه مراحل بررسی و اجرای آن انجام می‌شود.

طرح هادی شهری عبارت از طرحی است که در آن جهت گسترش آتی شهر و نحوه استفاده از زمین‌های شهری برای عملکردهای مختلف به منظور حل مشکلات حاد و فوری شهر و ارایه راه‌حل‌های کوتاه مدت و مناسب برای شهرهایی که دارای طرح جامع نیستند، تهیه می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین