شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تودیع و معارفه شد

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد فارس، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تودیع و معارفه شد. به گزارش میلاد لارستان علی الهیاری در جلسه تودیع و…

تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد لارستانمیلاد لارستان: طی آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد فارس، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تودیع و معارفه شد.

به گزارش میلاد لارستان علی الهیاری در جلسه تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان که با حضور مسئولین استانی، خیرین و اقشار مختلف مردم در تالار وحدت شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: باید همه آحاد جامعه بخصوص دانشگاهیان، مسئولین و حورزویان اهتمام ویژه تری بخرج دهند.

وی با تأکید بر اینکه می بایست همه را باید به شیوه های مختلف نسبت به موضوع فقر حساس کرد، افزود: فقر، یک بیماری بزرگ اجتماعی است که باعث رنجش خاطر جامعه بشری می شود و در نقطه حاد آن، فقر ایمان را می برد.

مدیرکل کمیته امداد فارس اکرام فقرا را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: باید بر این باور بود که بروز فقر، مشکل همه افراد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نسخه فقر را باید در دین جستجو کرد، خاطر نشان کرد: حل موضوع فقر با توجه به غنای دینی ما، می تواند با ترغیب مردم در دستگیری از مسکینان و ایتام امکان پذیر است.

الهیاری فقر فرهنگی را یکی از معضلات مهم جامعه کنونی ایران معرفی و تصریح کرد: می توان با تشکیل یک زندگی اسلامی و تأمین حداقل امکانات زندگی را شروع کرد در حالی که روزانه جوانان زیادی بخاطر چشم و هم چشمی و زیاده خواهی برخی خانواده ها، جلوی ازدواج آنان گرفته شد است.

این مقام مسئول بروز مسئله فقر را مربوط به دستگاهها و دلائل مختلف خواند و اضافه کرد: باید براساس یک مشارکت خرد، مشکل فقر را برطرف کرد.

وی با تأکید بر اثربخش بودن صدقات در کاهش فقر، گفت: در سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان در استان فارس صدقه جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در سال گذشته خیرین از طریق مشارکت در طرح اکرام ایتام ۲۷ میلیارد تومان به این نهاد کمک کرده اند، عنوان کرد: با کمک ماهیانه ۲۰ هزار تومان به هر یتیم، جمع کثیری از این عزیزان مورد حمایت قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان مربوط به عرصه دام پروری است، افزود: در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان به طرح های اشتغالزا اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، امام جمعه موقت لارستان، معاون فرماندار ویژه لارستان، مدیران سابق و جدید کمیته امداد لارستان از سخنرانان دیگر این برنامه بودند.

در پایان این مراسم از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین عبدالله تقی زاده تقدیر و هوشنگ دلاور به عنوان مدیر جدید کمیته امداد لارستان معرفی گردید.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین