شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

توانمندیهای اقتصادی لارستان رصد می شود

نخستین نشست کارگروه «معرفی توانمندی های توسعه و پیشرفت لارستان» امروز صبح ۶ مرداد ماه ۹۴ به میزبانی رئیس شورای اسلامی شهرستان در محل شورای شهر لار برگزار شد. در…

نخستین جلسه کارگروه معرفی توانمندی های لارستاننخستین نشست کارگروه «معرفی توانمندی های توسعه و پیشرفت لارستان» امروز صبح ۶ مرداد ماه ۹۴ به میزبانی رئیس شورای اسلامی شهرستان در محل شورای شهر لار برگزار شد.

در این جلسه اعضای حاضر در این کارگروه، نظرات و پیشنهادهای خود را جهت معرفی و نشان دادن توانمندی ها و کمبودهای لارستان در مسیر توسعهء اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

سیدیعقوب موحدی - رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان

یعقوب موحدی رئیس شورای اسلامی لارستان، در آغاز نشست، که اکثر خبرنگاران رسانه‌ها در آن غایب بودند، با اشاره به دیدار ۲ ماه پیشِ خود با مدیر کل صداوسیمای فارس و بیان پتانسیل های گوناگون منطقه در آن دیدار، اظهار داشت: از همان زمان، قرار شد گروهی از صدا و سیمای فارس به لارستان سفر کنند و طی چند روز حضور در منطقه از نزدیک توانمندی های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و صنعتی و کمبودهای موجود در شهرستان را با ابزار تاثیرگذار سیما به همه استان و کشور نشان دهند.

در این نشست ۹۰ دقیقه ای، نمایندگان و مسئولانی از دفتر نماینده مجلس، فرودگاه بین المللی لارستان، گمرک، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، اداره استاندارد، مرکز فرهنگی گلزار شهدا، شهرداری لار، صنعت و معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، محیط زیست و دفتر خبری لارستان حضور داشتند و تنها صندلی مربوط به فرمانداری ویژه لارستان خالی بود.

البته آن گونه که اعلام شد فرماندار لارستان در ماموریت خارج از شهرستان حضور داشته است.

نخستین جلسه کارگروه معرفی توانمندی های لارستان

مسئولین حاضر در این کارگروه، نظرات و پیشنهادهای خود را در مواردی از قبیل «لزوم جدیت در برنامه‌ریزی و هدف گذاری کارها»، «استفاده از همه ظرفیت ها و نیروهای انسانی»، «نشان دادن واقعیتهای موجود در شهرستان»، «لزوم همدلی و همصدایی مسئولان و تاثیرگذاران شهرستان» و «احیای عظمت و افتخارات گذشته منطقه لارستان» به تفصیل بیان کردند.

یکی از نکات مهمی که رئیس شورای اسلامی لارستان بر آن تاکید کرد آن بود که، حضور نمایندگان صدا و سیمای مرکز فارس در شهرستان، نقطه آغازی برای بیان پتانسیل های گسترده و کم نظیر لارستان بزرگ در زمینه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است و به هیچ وجه کاری موازی با دیگر برنامه‌ها و همایش های احتمالی نیست.

در پایان به پیشنهاد چند تن از حاضران قرار شد در جلسه بعدی، که مهمانان اصلی از صداوسیمای فارس حضور خواهند داشت، نمایندگان یا مسئولان منابع طبیعی، هواشناسی و مراکز آموزش عالی لارستان به جمع کارگروه اضافه شوند.

خبرنگار: دانیال افتخاری

عکاس: کیوان فتحی

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین