شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بهره برداری از زندان 500نفری لارستان در آینده نزدیک

مدیر کل زندان های فارس از بهره برداری زندان ۵۰۰ نفری لارستان در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان سید حشمت الله حیات الغیب…

مدیر کل زندان های فارس از بهره برداری زندان ۵۰۰ نفری لارستان در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان سید حشمت الله حیات الغیب اولویت کاری این سازمان را برگزاری برنامه های فرهنگی با اولویت نماز و قرآن خواند و اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد زندانیان تحت آموزش قرآنی اعم از روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ مرکز اصلاحی تربیتی در فارس وجود دارد، گفت: ۱۵ زندان، سه بازداشتگاه، یک مرکز کار و یک مرکز اصلاح و تربیت وجود دارد، گفت: زندانیان بر حسب نوع جرم، سن و سابقه تقسیم بندی می شوند. وی با اشاره به اینکه ۹۷ درصد زندانیان را مردان تشکیل می دهند و مابقی زن هستند، یادآور شد: مواد مخدر با ۴۰ درصد و سرقت با ۲۸ درصد بیشترین فراوانی زندانیان را دارند.

حیات الغیب با تاکید بر اینکه چهار سوله کارگاهی اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها ایجاد شده است، افزود: در آینده نزدیک زندان جدید لارستان با ظرفیت ۵۰۰ نفر زندانی به بهره برداری می رسد و زندانیان را به محل جدید انتقال خواهیم داد و ساختمان زندان نورآباد ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر اعتبار تامین شود، ظرف مدت ۱۸ ماهه این زندان ساخته می شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره برداری از زندان 500نفری لارستان در آینده نزدیک”

  1. اوزی گفت:

    همه امکانات در لار وحومه ان ولی زندان در حومه اوز ساخته اند در حالیکه اوز دارای کمبودهای زیادی مثل نداشتن دادگاه ثبت اسناد وسایر ادرات مورد نیاز مردم را رنج می دهد وکسی هم گوش شنوایی ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین