شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 24

اختصاص هزار حامی برنامه ماه عسل به لارستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  لارستان از اختصاص هزار حامی جهت حمایت از خانواده های نیازمند و کودکان بی سرپرست که در برنامه ماه عسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  لارستان از اختصاص هزار حامی جهت حمایت از خانواده های نیازمند و کودکان بی سرپرست که در برنامه ماه عسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی نموده بودند خبر داد .

 

به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان،هوشنگ دلاور اظهار داشت : طرح اکرام ایتام با هدف رسیدگی به نیاز های مادی و معنوی ایتام از سال ۱۳۷۸ آغاز گردید که کسب رضای الهی،احیای سنت های حسنه،پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی ایتام و نیز ارتقاء عزت نفس و امید آفرینی در آنها از جمله اهداف متعالی این طرح می باشد .

وی اظهار داشت که طرح محسنین نیز در راستای این طرح و جهت حمایت از کودکان خانواده های غیر یتیم نیازمند راه اندازی شد که با استقبال خوبی به خصوص در ماه مبارک رمضان همراه گردید. وی افزود : در برنامه ماه عسل ویژه ماه مبارک رمضان ،۲۷۰٫۰۰۰ نفر از مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی درخواست حمایت از کودکان نیازمند و بی سرپرست را به صورت پیامک اعلام نمودند که هزار نفر از این حامیان جهت حمایت از نیازمندان و ایتام این شهرستان  لارستان اختصاص داده شد که تاکنون جذب ۵۰۰ نفر از آنان جهت تشکیل پرونده و واریز وجه به حساب ایتام انجام گردیده است.

مدیر کمیته امداد خاطر نشان کرد : تعداد ۲۲۸۰ حامی بدون احتساب حامیان جدید کار حمایت از ۶۳۰ نفر از ایتام و فرزندان معنوی خود را به عهده دارند .  

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین