شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تغيير شمائل….

تغيير شكل و شمائل مردان به زنان و زنان به مردان از گذشته بسيار  مورد بحث بوده و در بعضي روايات از اين تغييرات سخن‌ها رفته و مذمت‌ها شده است….

تغيير شكل و شمائل مردان به زنان و زنان به مردان از گذشته بسيار  مورد بحث بوده و در بعضي روايات از اين تغييرات سخن‌ها رفته و مذمت‌ها شده است. اخيراً ديده

مي‌شود در ميان پسران جوان تغييراتي ايجاد شده كه شمائل مردانگي را نابود و اَشكال زنانه را به خود اختصاص داده‌اند كه طبعاً آدمي وقتي خود را با صفات جنسيتي خاص آرايش دهد خصائص آنها هم در دراز مدت كسب خواهد كرد و غيرت و شرف مردانگي و وقار و خصلت سلحشوري هم محو خواهد شد.

راستي چه خبر است دشمن با انتشار بي‌رويه مواد مخدر غيرت و شجاعت و شهامت جوانان را نابود مي‌كند و با اين عمل خطرناك  هم به همين خصلت، بدون استفاده از مواد مخدر مبادرت مي‌ورزد. به خود آئيم و پدران و مادران بيدار باشيم و اجازه هر خلاف‌كاري ندهيم با صميميت و احترام جلو اين اعمال ناصحيح را بگيريم.

و بدانيم كه: جامعه انساني و آئين الهي از مردان مردانگي، وقار، تشخص، انسانيت، شجاعت، شهامت، ايثار و فداكاري مي‌خواهد.

برداشتن ابروها، رنگ كردن موها به اشكال خاص و استفاده از زيورآلات زنانه و… كار مردان و خصلت آنان نيست. جوانان هم بدانند كه اين اعمال در دراز مدت باعث سبكي و كم‌خردي آنان خواهد شد

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین