شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تاکید جعفرپور بر تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است شبکه ملی اطلاعات در صورت راه‌اندازی می‌تواند دست بالاتر در تولید محتوا برای ‌فضای مجازی را در کشور به دنبال داشته باشد. جمشید جعفرپور …

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است شبکه ملی اطلاعات در صورت راه‌اندازی می‌تواند دست بالاتر در تولید محتوا برای ‌فضای مجازی را در کشور به دنبال داشته باشد.
جمشید جعفرپور  با اشاره به ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که چندین بار نیز ضرورت آن از سوی مقام معظم رهبری نیز مطرح شده یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است چراکه فضای مجازی تاثیرگذاری عمیقی بر تمامی شئون زندگی افراد دارد اما با وجود متبادر شدن اثرات منفی این فضا بر ذهن در وهله نخست، باید دانست بهره‌برداری‌های بسیار مفیدی هم می‌توان از آن داشت.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات در صورت راه‌اندازی می‌تواند تولید محتوا در ‌فضای مجازی را به دنبال داشته باشد، ادامه داد: از آنجا که اشتغال یکی از معضلات و اولویت‌های اساسی کشور است تمامی وزرا و مسئولان باید بیش از گذشته به کارآفرینی و بهره‌برداری از فرصت‌ها بیندیشند.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی هر چه سریع‌تر شبکه ملی اطلاعات و رفع موانع بر سر راه آن، افزود: تجارت‌های الکترونیکی باید مدیریت و سرسامان بگیرد تا حجم قابل قبولی از تحصیل‌کرده‌ها به شغل و درآمد مکفی برسند لذا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و تولید محتواهایی مبتنی بر اشتغال آفرینی می‌تواند نقش تاثیرگذاری بر رونق اقتصادی جامعه داشته باشد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت، جعفرپور تاکید کرد: مسئولان مربوطه باید با تسهیل شرایط تا پایان سال فازهای بیشتری از شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کنند و نگرانی اشتغال برای بخشی از جامعه مرتفع سازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ایجاد دستگاهی که بتواند بهترین خدمات اینترنتی را با قیمت ارزان به مردم ارائه دهد آرزوی در حال تحقق است، افزود: این شبکه‌ها در کنار فواید فرهنگی، چندین هزار شغل ایجاد و با کیفیت بالاتر و ارزان‌تر مطالبات مردم را پاسخ خواهد داد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین