شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار پرسنل کمیته امداد با امام جمعه موقت لارستان

میلاد لارستان: مدیر و تنی چند از کارکنان این نهاد در نشست صمیمانه ای با حجت الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی امام جمعه موقت شهرستان لارستان شرکت نمودند . به گزارش…

کمیته امداد لارستانمیلاد لارستان: مدیر و تنی چند از کارکنان این نهاد در نشست صمیمانه ای با حجت الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی امام جمعه موقت شهرستان لارستان شرکت نمودند .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان در این نشست هوشنگ دلاور مدیر کمیته امداد گزارشی از عملکرد کاری کمیته امداد ارائه و خاطر نشان ساختند : در طول سالیان گذشته و در دوران مدیریت روسای قبلی کمیته امداد خدمات قابل توجهی به نیازمندان و افراد تحت حمایت ارائه گردیده است و امید می رود با استفاده از رهنمودهای ارزنده حضرتعالی بتوان هر چه بهتر و بیشتر در این مسیر گام برداشت.

نامبرده خاطر نشان ساخت که دغدغه ای که وجود دارد بحث جذب کمک های مردمی است و آسیبی که در این شهرستان ملموس است کمکهای متفرق نیک اندیشان به نیازمندان بدون هماهنگی با کمیته امداد است که در این بین مشاهده گردیده یک خانواده از چندین منبع کمکهای کلانی را دریافت و خانواده هایی که دارای عزت نفس بالاتری هستند ، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

امام جمعه موقت شهرستان ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید کمیته امداد یکی از مشکلات در سازمانهای دولتی را بحث تکریم ارباب رجوع دانست و بیان داشت که این تکریم در کمیته امداد به دلیل وضعیت خاص ارباب رجوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.  

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین