چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نخستین دوره «کافه کارآفرینی لارستان» برگزار شد

نخستین دوره از برنامه های «کافه کارآفرینی لارستان»، هفته گذشته در محل مجتمع قمر بنی هاشم(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان، قناعت پور مدیر مرکز رشد واحد های فناوری…

نخستین دوره از برنامه های «کافه کارآفرینی لارستان»، هفته گذشته در محل مجتمع قمر بنی هاشم(ع) لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان، قناعت پور مدیر مرکز رشد واحد های فناوری لارستان در خصوص برگزاری این دوره در سخنانی اظهار داشت: این رویداد  با همت “باشگاه نوآوری لارستان” و با همکاری “مرکز رشد واحد های فناوری لارستان” و “مجتمع آموزش عالی” برگزار شده و در آن  مدیر عامل «فونت ایران» و موسسین « خانه کتاب کنارک» به بیان قصه ی کارآفرینی خود و چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند و به پرسش های حاضرین پاسخ دادند.

 وی افزود: توجه به عنصر زمان و نیاز جامعه در طرح ایده، خلاقیت و کنجکاوی مدام و اراده در اجرایی کردن رویاها با شعار «یک رویا داشته باش»، شروع و آغازی با کسب و کارهای کوچک و رشد و بلوغ همراه با کسب و کار موجود و توجه به انتخاب نام مناسب و برندینگ همراه با روش های مناسب تبلیغ را از جمله مباحث مطرح شده در این دوره می توان نام برد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نخستین دوره «کافه کارآفرینی لارستان» برگزار شد”

  1. . گفت:

    باسلام
    دستتون درد نکنه. اما تصور میکنم خیلی بزرگنمایی کردین. احتمالا یا معنی کارافرین رو دقیقا نمیدونین یا صرفا خواستین یه برنامه دورهمی گل و بلبلی بگیرین. تا جایی که ما میدونیم و تو سایت ها و مجلات و کانال های مربوط به کارافرینی ذکر شده معنی واقعی کارافرینی ان هم در دنیای مدرن امروز با کسب و کارهای جدید به وجود اوردن کار یا خدماتی است که برای چندین نفر بر اساس قوانین حداقلی اشتغال کشور(دستمزد حداقلی اداره کار) شغل ایجاد کنیم. اما مثلا ایده کتابفروشی که به طور ویژه به ان پرداخته شده ان هم در حالتی که برتری خاصی نسبت به کتابفروشی های دیگر ندارد و غالبا هم خالی از مشتری است و حقوق همان یک نفر خود را هم جوابگو نیست (به گفته خود فروشنده) چه ایده خاصی به همرا دارد که اینهمه بزرگنمایی کردین و به نسل جوان (بهتر است بگوییم نوجوان) دارین معرفی میکنین. اینها حتی ویژگی های کسب و کارهای جدید را هم ندارند. خودتون بهتر میدونید چی میگم. لطفا دقت کنید و ادرس اشتباهی به نسل جدید ندهید. شاید انها متوجه نباشند اما همه متوجه اند چه خبره . بعد هم همگی واسه یه عکس خبری و بیلان کاری گرفتن کت و شلوار پوشیدین و مثل هیات مسولین پلندپایه نشستین مثلا که چی؟ کدومتون کارافرین بودین تا حالا. استیو جابز با همون پیرهن یقه اسکیپ و شلوار لی دنیا رو گرفت اونوقت شما هنوز تو فکر ادای مسولین بلندپایه کشور رو در اوردن هستید؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین