هفته گذشته یادداشتی در میلاد لارستان منتشر شد با عنوان: “ سوختن فرصت طلایی صادرات از لارستان/وقتی مسئولان فرصتها را به هدر میدهند” که در بخشی از آن به نقل از مدیرکل…
هفته گذشته یادداشتی در میلاد لارستان منتشر شد با عنوان: “ سوختن فرصت طلایی صادرات از لارستان/وقتی مسئولان فرصتها را به هدر میدهند” که در بخشی از آن به نقل از مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فارس درباره برقراری پروازهای باربری این شرکت از فرودگاه لارستان اظهار شده بود: باند فرودگاه لارستان قابلیت نشست و برخاست هواپیمای پهن پیکر ۷۴۷ چهار موتوره را ندارد. علیرضا یزدی دراین باره با تأکید بر اینکه مسئولان برای انجام این مهم باید زیرساختهای لازم را فراهم کنند، تصریح کرده بود: این زیرساختها نیاز به پیگیری فرماندار و مدیرکل فرودگاه لارستان دارد.
ذیل این یادداشت یکی از کاربران میلاد لارستان پیامی ارسال نمود که بد نیست آن را مرور نماییم. در این پیام آمده است:
اگر باند فرودگاه لارستان توانایی لندینگ،b747 (بویینگ۷۴۷) را ندارد که البته درست هم میاشد،توانایی پذیرش ایلیوشین۷۶ را که دارد. این هواپیما در حال حاضر در کشور نیز توسط شرکتهای کارگو (باری) مثل شرکت پویا ایر و۰۰۰ استفاده میشود.
سوال دیگر این که چرا از شرکتهای دیگر دراین خصوص دعوت نمیشود؟ یا اصلا چرا با شرکت قطری مذاکره نمیشود، بهترین راه ممکن برقراری پروازهای شرکت قطری میباشد که از ناوگان مختلف در تایپ هواپیما (انواع هواپیما) بهره میبرد. در حال حاضر و در شرایط موجود برقراری حداقل دو پرواز دیگر در این مسیر ضروریست.
میلادلارستان : قابل توجه مدیرکل فرودگاه بین المللی و فرماندار ویژه لارستان و نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
اينم مثل بقيه ي پيگيريها،لطفا در مورد راه اندازي مجدد پرواز لار عربستان پيگيري نماييد ،حداقل ايجاد پروازهاي زيارتي از درخواستهاي مهم امام جمعه و مديرکل فرودگاه و نماينده و مردم…است ،امتياز انجام پرواز لار جده ،ميبايست توسط سازمان حج و زيارت صورت گيرد و اين نهاد زيرمجموعه ي وزارت فرهنگ و ارشاد و رييس کميسيون فرهنگي مجلس که دست راست اين نهاد است نيز دکتر جعفرپور ميباشند
والا ما هرچي تا الان شنيديم همه ي مسوولان گفتن بايد پرواز کارگو راه اندازي بشه ،هميشه هم تو سخنرانيها گفته شده بايد اين پرواز راه اندازي بشود،حالا کي و چه کسي بايد پيگير اين قضيه باشه فکر کنم ملت باشن نه مسوولين
اي داد و بيداد ،فرودگاه جهرم تا الان چند بار باز و بسته شده تا چند سال قبل فرودگاه جهرم جز فرودگاه ضررده معرفي شد،و اعلام شد فرودگاه جهرم ظرفيت ايجاد مسافر رو نداره ،الان نماينده جهرم اعلام کرده بزودي فرودگاه جهرم براي هميشه راه اندازي ميشه ،منظورم اينه با چند نههه شنيدن راضي نشدن و مدام پيگيري کردن
اينو بدونيد از فردا پيگيريها شروع ميشه و تا چند وقت ديگه اعلام ميشه در حال پيگيري هستيم و بعدشم گفته ميشه به دلايلي فعلا به نتيجه نرسيديم ولي کما في السابق پيگيريم
هيچوقت هيچ امتيازي براحتي بدست نمياد ،فقط يه درخواست بديم و بعدشم بگن نميشه و تمام،بايد تلاش و کوشش کرد
باتشکر از جناب مويدي،شهرستانهاي اطراف مثل لامرد و جهرم شبانه روز پيگير مسايل عمراني هستند ،اگر همين فرودگاه با همين ويژگي در يکي از شهرستانهاي مذکور بود تا کنون اين پرواز ايجاد شده بود ،دوما کارگو سود کلاني براي هر فرودگاه و سيستم گمرکات ان دارد که بالتبع انتزاع بخش مهمي از صادرات تجاري از فرودگاه شيراز به لار صددرصد مخالفاني دارد حال به هر طريق ممکن که شده اين مخالفتها انجام ميگيرد
متاسفانه از وقتی مدیر کل عوض شده خبرای خوب از فرودگاه کمتر شنیده میشه
دقیقا
یاد مدیر کل قبل به خیر
ان شا الله مدیر کل جدید مثل مدیر کل قبل کارهای خوب و حتی بهتر انجام بده
مدیر کل جدید متوجه شده
تو شهری اومده که صاحب نداره
مشکل از مدیر کل است …. مدیر فعال و با دید وسیع بیارین این نشسته فقط حقوق میگیره حالا فرودگاه و تنزل نده خوبه!!!!!
از روزی که مدیر کل عوض شد فرودگاه لارستان روز به روز عقب افتاده
متاسفانه نماینده و فرماندار در خواب به سر میبرند
حیف بهترین مدیر بومی رو داشتیم