یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اخذ سهمیه ۳۰ درصد بومی برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان از اخذ سهمیه ۳۰ درصد بومی موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان از اخذ سهمیه ۳۰ درصد بومی موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمدرضا عرفانی در این زمینه گفت: بر اساس این قانون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است سی درصد (۳۰ %) ورودی رشته های پزشکی عمومی، دستیاری تخصصی پزشکی و سایر رشته های گروه پزشکی را از طریق جذب دانشجوی بومی با اولویت مناطق محروم و متناسب با نیاز استانها و در چهارچوب نظام سطح بندی پذیرش کند.

وی افزود: دانشجویانی که از این درصد استفاده می نمایند موظف به اجرای اجباری طرح خود در حوزه تحت پوشش دانشکده ای که ازسهمیه آن استفاده نموده اند، می باشند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه سهمیه مذکور برای این دانشکده در رشته های دکترای عمومی دونفر (محل تحصیل دانشکده علوم پزشکی جهرم ) – دکتری دندانپزشکی دونفر (محل تحصیل دانشکده دندانپزشکی شیراز ) – دکتری داروسازی دونفر (محل تحصیل دانشکده داروسازی شیراز) اخذ شده است، ابراز امیدواری کرد دانش آموزان لارستانی بتوانند با استفاده از این سهمیه در کنکور امسال شرکت نموده و پس از فارغ التحصیلی دین خود را به منطقه لارستان ادا کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین