یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری 16 قاچاقچی در محورهای لار و خنج

طی دو عملیات جداگانه در محورهای خنج و لار، ۱۶ قاچاقچی به دام افتادند. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی خنج اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان،…

طی دو عملیات جداگانه در محورهای خنج و لار، ۱۶ قاچاقچی به دام افتادند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی خنج اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور عسلویه – خنج به چهار دستگاه خودرو شک و آنها را متوقف کردند. سرهنگ کرامت کریمی افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه ۴۳ هزار کیلوگرم برنج و ۱۵هزار و ۲۹۲ قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد و در ارتباط با این کالاها چهار نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند. به گفته وی، ارزش این محموله های قاچاق بیش از ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و هشتصد و چهل هزار ریال برآورد شده است.

همچنین  فرمانده انتظامی لارستان نیز در سخنانی اظهار داشت: ماموران این نیرو در هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین که از بندر عباس عازم لارستان بودند، ۲ هزار و ۴۰کیلوگرم برنج، ۶هزار و ۸۴۵ دست انواع پوشاک و سه هزار و ۵۲۴ عدد انواع نوشیدنی کشف کردند. سرهنگ حسین دیندارلو بیان کرد: ۳۰ قطعه لوازم یدکی مرسدس بنز، سه دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال، ۳۶ کیلوگرم چای، ۶۰۱ هزار و ۸۰۰ نخ سیگارخارجی، و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی نیز از دیگر کالاهای مکشوفه قاچاق از این وسایل نقلیه بود.  وی، ارزش این کالاهای قاچاق را یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این زمینه ۱۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین