جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

همکاری مشترک شهرداری و دانشکده علوم پزشکی کلید می خورد

اعضای شورای اسلامی شهر لار به اتفاق شهردار لار با رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دیدار کردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری…

اعضای شورای اسلامی شهر لار به اتفاق شهردار لار با رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دیدار کردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار ابتدا دکتر رئوفی رئیس دانشکده ضمن علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان به ارائه

گزارشی اجمالی درخصوص وضعیت دانشکده، بیمارستانهای تحت پوشش قبل از تاسیس دانشکده تا زمان انتصاب وی به ریاست، تشریح اهم فعالیت ها و اقدامات خود در طول مدت سه ماهه گذشته پرداخت. وی تعامل بیشتر از قبل و همچنین همکاریهای مداوم را از ادارات و دستگاهای دولتی در جهت ارتقاء وتأمین سلامت جامعه لارستان خواستار شد.

درادامه دکتر رامین اقتداری معاونت توسعه و منابع انسانی دانشکده درخصوص اهمیت دانشکده علوم پرشکی لارستان و میزان تاثیر آن در توسعه لارستان از تعمیرات و تجهیز بروز بیمارستان لار و دیگر بیمارستانهای تحت پوشش که از محل خیرین سلامت و منابع دولتی است گزارشی ارائه داد.

شهردار واعضای شورا نیز با تشکر و قدردانی از خدمات ارائه شده در این مدت کوتاه و اعلام آمادگی هرگونه خدمات به دانشکده و واحدهای زیر مجموعه، نقطه نظرات خود را ارئه دادند. این نشست با بازدید از درمانگاه در حال ساخت، همراه سرای بیمارستان، سردخانه بیمارستان و بخشهای مختلف درمانی و خدماتی بیمارستان امام رضا (ع) به پایان رسید.
 
مصباح قنادی- خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین