پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

تجلیل از خبرنگاران در جویم

از خبرنگاران بخش جویم تجلیل شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ در نشستی صمیمی به مناسبت روز خبرنگار  خبرنگاران بخش جویم مورد تقدیر و تجلیل بخشدار…

از خبرنگاران بخش جویم تجلیل شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ در نشستی صمیمی به مناسبت روز خبرنگار  خبرنگاران بخش جویم مورد تقدیر و تجلیل بخشدار این بخش قرار گرفتند.

در این نشست داود شفیعی بخشدار جویم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی بعنوان خبرنگار شهید و تبریک روز خبرنگار(۱۷ مرداد) نقش خبرنگاران را در رسانه نقشی تاثیرگذار برشمرد و اظهار نمود:  رخدادها، عملکردها و خدمت به مردم تنها با نگاه اصحاب قلم و رسانه به اطلاع مردم می‌رسد و در این میان خبرنگاران رسالت بزرگی بر دوش دارند که بایستی واقعیت ها را انعکاس دهند.

وی در ادامه افزود:یک خبرنگار باید شجاعت داشته باشد و تحت تاثیر مسائل حاشیه ای قرار نگیرد و یک اصل اساسی برای  خبرنگار امانت داری است چرا که اگر اصل امانت داری در این حرفه رعایت نشود باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

بخشدار جویم با اشاره به تلاش های شبانه روزی خبرنگاران افزود: نیاز است که خبرنگاران از ویژگی های فردی و اخلاقی نیز برخوردار باشند و از شگردهای خاص خود استفاده نمایند ،صداقت بیشترین نقش را در فعالیت خبرنگاران دارد و انتظار می‌رود صادقانه فعالیت‌ها و عملکردها بیان شود،چرا که فعالیت خبرنگاران به  بیان ظرفیت‌های موجود در هر شهر،روستا و محله کمک بزرگی خواهد کرد.

در پایان این نشست از خبرنگاران بخش جویم(غلامحسین فتحی-محمد احراری-علی اصغر فتحی و آرزو جهان پیما) با اهدای لوح سپاس توسط بخشدار تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین