پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مرحوم صالح سپهرنیا اسوه ی جوانان استان فارس است

میلاد لارستان: در پی اقدام ایثارگرانه خانواده مرحوم سپهرنیا در اهداء اعضا فرزند گرانقدرشان، قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس و رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان پیام مشترکی صادر…

مرحوم صالح سپهرنیا اسوه ی جوانان استان فارس استمیلاد لارستان: در پی اقدام ایثارگرانه خانواده مرحوم سپهرنیا در اهداء اعضا فرزند گرانقدرشان، قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس و رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان؛ اوایل هفته جاری بود که خبر مرگ مغزی جوان ناکام صالح سپهرنیا و اهداء اعضای او به بیماران نیازمند منتشر شد. در همین رابطه دکتر محمدهادی ایمانیه و دکتر عاطفه رئوفی روسای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و لارستان در پیام مشترکی با تقدیر از خانواده آن مرحوم؛ «صالح سپهرنیا» را اسوه ی جوانان فارس نامیدند. متن بیانیه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خداوند جان بخش را سپاس که توفیق اهداء زندگی را نزد مرحوم صالح سپهرنیا به ودیعه نهاد و ذره های پیکر مطهر او حیاتی مجدد را به انسانهایی دردمند بخشید.

هرچند که روح متعالی او به لقاء الله پیوسته،اما تردیدی نیست که امروز هشت صالح بر سپهر سبحانی دنیا می چرخند و صدای خنده‌های آن جوان رحمانی بر ارض و سماء جاودانه شده و او اسوه ی جوانان در استان فارس گردیده است.

به نوبه خود اقدام خداپسندانه ی خانواده معزز مرحوم سپهرنیا را قدر دانسته و تردیدی نیست که نیت دل انگیز اهدای عضو، دل آرام روح بلندش شده و خانواده اش نزد حضرت حق مرتبتی رفیع خواهند داشت.

جایگاه اش در روضه ی رضوان جاودان و مقامش نزد معبود، متعالی باد؛ ان شاء الله

محمد هادی ایمانیه

قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

عاطفه رئوفی

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین