سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 31

افزایش ۵۰ درصدی تختهای بیمارستانی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از افزایش ۵۰ درصدی تختهای بیمارستانی ، تجهیزات و نیروی متخصص تا سال ۱۴۰۴ برای بیمارستانهای لار، اوز، خنج و بیرم…

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از افزایش ۵۰ درصدی تختهای بیمارستانی ، تجهیزات و نیروی متخصص تا سال ۱۴۰۴ برای بیمارستانهای لار، اوز، خنج و بیرم خبر داد.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر عاطفه رئوفی اظهار داشت: طی پیگیری ها و اقدامات انجام شده در مدیریت تعالی بیمارستانی دانشکده، تفاهم نامه ای بین این دانشکده و معاونت درمان وزارت متبوع تدوین شده که بر اساس آن تختهای بیمارستانی تا سال ۱۴۰۴ به تعداد تقریبا دو برابر افزایش می یابد.

وی با اعلام این خبر افزود : پیش بینی های انجام شده در این تفاهم نامه بر اساس زیرساختها، توانمندی های بالفعل و بالقوه بیمارستانی و درصد اشغال سالیانه تخت (تعداد بیماران بستری در سال) صورت گرفته است که این مهم بیانگر بهبود کیفیت خدمات درمانی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده می باشد.

وی در پایان با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در جهت جلب حمایت مسئولین گفت: افزایش تخت در اجرای این تفاهم نامه، افزایش تجهیزات، نیروی انسانی، نیروی پزشک متخصص و فوق تخصص و بالتبع ارتقاء خدمات به شهروندان را در پی خواهد داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افزایش ۵۰ درصدی تختهای بیمارستانی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. عبدالله گفت:

    خانم رئوفي متاسفانه هر ايراد و انتقادي ميشود مسوولين محترم به جاي پيگيري و جوابگويي ميگويند يک مشت افراد مشخص اين پيامها رو ارسال ميکنن ،لطفا جوابگو باشيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین