شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش ۵۲ درصدی مراجعه به بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان

در هفته اول تعطیلات نوروز، افزایش ۵۲ درصدی مراجعه به بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان ثبت شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با افزایش…

در هفته اول تعطیلات نوروز، افزایش ۵۲ درصدی مراجعه به بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان ثبت شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با افزایش ۵۲ درصدی مراجعه به بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان، ارائه خدمات درمانی در این مراکز نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

دکتر محمدآزادگان، معاون درمان دانشگاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به وضعیت کرونا و احتمال شیوع مجدد آن در منطقه همچنین میزبانی از میهمانان نوروزی، بخش اتفاقات در همه بیمارستانهای تحت پوشش با ظرفیتی بالا فعال بوده و پرسنل شاغل در این بخش به ارائه خدمت پرداختند.

وی افزود: در هفته اول تعطیلات نوروز قریب به ۷۴۰۰ خدمت اعم از خدمات سرپایی، بستری و تصادفی به مراجعه کنندگان بخش اتفاقات در چهار بیمارستان تحت پوشش ارائه شده که در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، ۵۷ درصد رشد داشته است.

معاون درمان دانشگاه خاطر نشان کرد: بیشترین خدمت با ۸۰ درصد رشد آمار در این روزها مربوط به بیماران بستری در اورژانس است.

وی همچنین گفت: در این بازه زمانی به ۴۲ بیمار سانحه رانندگی در بخش اتفاقات خدمت ارائه شده که نسبت به سال پیش ۵۵ درصد افزایش داشته است.

دکتر آزادگان با اشاره به فعال بودن همه بخش های بیمارستانی در چهار بیمارستان لار، خنج، اوز و بیرم اذعان داشت: سعی ما بر این است که در نوروز امسال بیش از سالهای پیش بتوانیم در کنار خدمات ارائه شده در مراکز بهداشتی برای بیماران سرپایی و اورژانس ۱۱۵ برای مصدومین سوانح و رخدادهای احتمالی، بهترین و بیشترین خدمات را به مراجعه کنندگان محترم ارائه دهیم.

گفتنی است بخش اتفاقات مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان با ۲۷۴۱ خدمت در هفته نخست امسال رکوردار ارائه خدمات در این بازه زمانی بوده و نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، رشد دو برابری داشته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین