دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی و شهرداری “خور”، یک پروژه عام المنفعه ساخته میشود

با همکاری و مشارکت شهرداری خور، شورای شهر خور و به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی، یک پروژه عام المنفعه در خور ساخته می شود. به گزارش میلاد لارستان به…

با همکاری و مشارکت شهرداری خور، شورای شهر خور و به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی، یک پروژه عام المنفعه در خور ساخته می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خورشید لارستان هرجا خیرین والاهمت وارد شده‌اند و‌ به یاری شهرداری رسیده‌اند، یک جهش بزرگ در شهر اتفاق افتاده است.

این بار اما یک همکاری تازه شکل گرفته است. بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی در سال‌های اخیر اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در حوزه‌های مختلف بویژه درمانی، راه و‌ جاده، آموزشی، ورزشی و عمرانی را در سطح شهرستان بر عهده داشته است و عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته است.

از این رو و با توجه به اینکه اخیرا نیز در شهر لار ۳ پل را با مشارکت شهرداری لار به مرحله بهره‌برداری رسانده‌اند مذاکره اعضای شورای اسلامی خور برای مشارکت آن بنیاد بمنظور احداث پل تقاطع خیابان ندا در خور آغاز شد و این درخواست با موافقت بنیاد مواجه شد.

 بنابراین طی عقد تفاهم نامه شورا و شهرداری خور‌  با این بنیاد مقرر شد پل تقاطع خیابان نِدا با مشارکت شهرداری و‌ به همت بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی به نام زنده‌یاد حاج عبدالرحیم هاشمی‌زاده احداث شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین