شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

جعفرپور: از شهردار منتخب شورا حمایت می کنم؛ لزوم ایجاد نگاه توسعه ای و تحول گرا در شهرداری لار

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر حمایت خود از شهردار جدید لار تاکید نموده و خروج شهرداری از فعالیتهای روز مره و جرات در اقدام به کارهای بزرگ در…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر حمایت خود از شهردار جدید لار تاکید نموده و خروج شهرداری از فعالیتهای روز مره و جرات در اقدام به کارهای بزرگ در راستای توسعه شهر را خواستار شد.

درپی انتخاب مجدد محمدرضا قنبرنژاد به عنوان شهردار لار از سوی شورای شهر، جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با میلاد لارستان ضمن تبریک انتخاب محمدرضا قنبرنژاد بعنوان شهردار لار، از وی به عنوان نیرویی دست پاک و بی ادعا نام برده و افزود: شهردار لار در دوره قبل در راستای بهبودفضای عمومی شهر لار تلاش نموده است.

نماینده مردم اظهار داشت: البته در دوره فعلی شهردار لاربایستی علاوه بر فعالیت های معمول حوزه عمرانی شهر، نگاه تحول گرا و توسعه محور را که در دوره گذشته ضعف آن احساس می شد؛ به جهت حرکت به سمت مدیریت نوین شهری از یک سو و ایجاد نشاط و شادابی در مردم از سویی دیگر دنبال نماید. وی افزود: این مهم با وحدت همه اقشار مردم، معتمدین و مسئولین و نیزحمایت از شهرداری لار و مهمتر از آن جلوگیری از تفرقه به سرانجام خواهد رسید.

رئیس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای مبلمان شهری همراستا با اقلیم ، فرهنگ و سنت های اجتماعی در منطقه در راستای طرح های بالادستی همچون طرح جامع شهرلاراز موارد مهمی است که باید شهردار لار مدنظر قرار دهد.

جعفرپور ضمن لزوم حمایت شورای شهر جدید و مسئولان شهر از شهردار جدید افزود: تلاش در راستای استیفای حقوق مردم در حوزه شهری، لزوم توجه و جلوگیری از بی عدالتی و همچنین مبارزه با فساد ورخنه فرصت طلبان از جمله اموری است که توسط تمامی مسئولین شهری و به صورت ویژه از سوی شهردار لار بایستی سرلوحه کار باشد.

وی در پایان میدان دهی به جوانان متخصص در قالب مشاوران شهردار لار، فرهنگ سازی در زمینه حقوق شهروندی، فرهنگ حمل ونقل و ترافیک، توسعه فضای سبز و انضباط و خدمات شهری، ، تلاش در راستای تبدیل شهر لار به عنوان محل دائمی مجمع شهرداری های فارس، بوشهر و هرمزگان در راستای گسترش همکاری های شهری و مهم تر از آن تلاش به منظور عقد تفاهمات خواهرخواندگی بین شهرداری لار با شهرداری های کشورهای آسیایی و اروپایی در راستای توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منطقه لارستان را از دیگر موارد مهمی برشمرد که بایستی در دوره جدید و در راستای توسعه شهری از سوی شهرداری لار دنبال شده و از سمت شورای شهر و مسئولان شهری مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین