پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بهره برداری از 6 طرح عمرانی، بهداشتی و زیربنایی در جویم لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۶ طرح عمرانی، بهداشتی و زیربنایی در بخش جویم لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۶ طرح عمرانی، بهداشتی و زیربنایی در بخش جویم لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ در آخرین روز از هفته دولت، ۶  طرح عمرانی، بهداشتی، آبرسانی و زیربنایی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور فرمانداری ویژه لارستان ، داوود شفیعی بخشدار جویم وتعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در بخش  جویم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل ساختمان خانه پزشک روستای چغان با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای کاریان شامل حفر چاه دستی به عمق ۶۸  متر، برق رسانی به این چاه همراه با ساخت موتور خانه و تجهیز آن و لوله گذاری به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیون تومان برای ۷۳۰ خانوار بود.

همچنین خانه بهداشت روستای کاریان با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری  بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، بولوار امام علی(ع) ، تجهیز بوستان صبا و دیگر پروژه های شهرداری جویم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد  و ۲۰۰ میلیون تومان و اجرای طرح هادی روستای منصور آباد شامل زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر روستا شامل ۵ هزار متر مربع حجم آسفالت ریزی با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیون تومان ، از مهمترین طرح های افتتاح شده در این بخش است.

  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در آیین افتتاح طرح های عمرانی در بخش جویم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنردر سخنانی اظهار داشت: امیدواریم افتتاح این پروژه ها در بخش جویم، موجب رفاه و آسایش مردم عزیز فراهم شود و خداوند کمک نماید این خروجی ها به نفع مردم باشد .

جلیل حسنی  افزود: امسال ۱۸۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان  در منطقه لارستان بزرگ به بهره برداری  می رسد که از این اعتبار ۸۰ میلیارد تومان سهم دولت، ۲۷ میلیارد تومان سهم بخش خصوصی و ۱۲ میلیارد تومان سهم خیرین است که جا دارد از خیرین بزرگواری که به نوعی بازوی دولت بوده اند؛ تشکر کنیم. همچنین امسال ۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا ساخت آنها آغاز خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین