سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز عملیات گازرسانی به 3 روستای دهکویه،کورده و بریز

با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عملیات گازرسانی به ۳ روستای دهکویه،کورده و بریز لارستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان آغاز شد. به…

با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عملیات گازرسانی به ۳ روستای دهکویه،کورده و بریز لارستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت  و در مراسمی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی ، مهندس اعتمادپور رییس شرکت گاز لارستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات ، نهادها و ارگان های شهرستان، اعضا شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم ، کلنگ آغاز عملیات گازرسانی  به ۳ روستای دهکویه،کورده و بریز از توابع بخش مرکزی لارستان به زمین زده شد.

مهندس اعتمادپور رییس شرکت گاز لارستان در این خصوص گفت:برای گازرسانی به این ۳ روستا بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ملی هزینه خواهد شد.

وی همچنین یاداور شد که در این ایام توسعه شبکه گذاری گاز به طول ۱۴۷۰۰ متر و نصب ۱۰۵۴ انشعاب گاز  در شهرهای لار،لطیفی و روستاهای براک و بائن نیز با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم همچنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رنجبری رییس شورای اسلامی دهکویه نیز به ایراد سخن پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین