شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
امام جمعه لار در خطبه عید قربان

رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد کشور بزرگ یهودی از نیل تا فرات است

امام جمعه لارستان همه گرفتاری های دنیای اسلام را دسیسه های رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد کشور بزرگ یهودی از نیل تا فرات…

امام جمعه لارستان همه گرفتاری های دنیای اسلام را دسیسه های رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد کشور بزرگ یهودی از نیل تا فرات است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در خطبه های نماز عید قربان در جمع نمازگزاران مسجد جامع لار با تبریک عید قربان و عید امامت و ولایت و تأکید بر اهمیت جایگاه ولایتمداری، اظهار داشت: ولایتمداران پشتوانه ولی زمان هستند و و وجود آنها موجب پیشبرد اهداف ولی زمان خواهد شد و نبود آنها ولی زمان را محزون و تنها می کند.

وی با تأکید بر اینکه مردم جامعه باید به دنبال ولی زمان باشند نه بلعکس، افزود: یکی از مصادیق ولایتمداری، شهدا هستند که به بهترین وجه درس ولایتمداری را آموختند، اجرا کردند و هر زمان که امام دستور در حضور در جبهه ها می داد، جوانان فوج فوج به جبهه ها اعزام می شدند.

امام جمعه لارستان با بازخوانی پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج، تصریح کرد: گسترش رسانه ها مختلف و فضای آلوده در آن، فشار نظام سلطه در باب فتنه انگیزی و آتش افروزی و تبدیل کشورهای اسلامی به دوزخ ناامنی و غیره از نگرانی های معظم له بود.

موسوی بیان کرد: از جمعیت ۶۰ میلیون نفری کشور میانمار فقط یک میلیون آنها مسلمان هستند که متأسفانه انواع جنایت ها در اوج مظلومیت به فجیع ترین شکل کشته می شوند ولی صدایی از مدعیان حقوق بشر بلند نمی شود.

وی با اشاره به توصیه رهبری به رهبران و نخبگان کشورهای اسلامی، ادامه داد: ایجاد وحدت و دوری از ستیزی گری، آگاه سازی ملت ها از خیانت استکبار، تجهیز همگان برای مقابله با دشمن و صهیونیست، متوقف سازی فوری وقایع فاجعه بار کشورهای اسلامی، دفاع قاطع از اقلیت های تحت ستم مسلمان همچون میانمار و فلسطین اشاره کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه همه گرفتاری های دنیای اسلام را دسیسه های رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا دانست و افزود: اهداف دشمنان اسلام از راه اندازی جنگ در کشورهای مسلمان تضعیف امت اسلام، دستیابی رژیم صهیونیستی در ایجاد کشور بزرگ یهودی از نیل تا فرات، معطوف کردن ذهن جهانیان از جنایات اسرائیل و غیره است.

امام جمعه لارستان با برشمردن برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت، گفت: توجه به جهادگری و روحیه انقلابی، کار و تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم، توجه به اشتغال و ازدواج جوانان، تمرکز به مسئولیت ها و خودداری از پرداختن به حواشی غیره بود.

وی دلیل نابودی داعش را روحیه انقلابی مبارزه کنندگان با این وحشیان دانست و تصریح کرد: این روحیه به توسط جوانان کشور ما به جوانان یمن، سوریه، عراق و غیره منتقل شد.

حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از پیروزهای ارتش سوریه، عراق و حزب الله در جبهه های نبرد علیه گروه های تروریستی و پذیرش شروط گروه های مقاومت را نشانه ذلت داعش و حامیان آنها دانست و یادآور شد: حامیان افراط گرایی در منطقه چاره ای جز بازنگری در طرح های خود را ندارند.

وی با اشاره به شلیک موشک «اسکاد» از کشور یمن به شهر ابوطبی در کشور امارات، تصریح کرد: این حمله موشکی ارتش جبهه مردمی یمن، هشدار جدی انصارالله به کشور امارات است که بیش از ظرفیتش در امورات منطقه دخالت نکند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین