شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان خبر داد

صدور 15 فقره جواز تأسیس صنعتی جدید در لارستان/برگزاری تورهای بازدید از کارخانه ها برای مردم و مسؤولان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از صدور ۱۵ فقره جواز تأسیس صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد. علی محمد…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از صدور ۱۵ فقره جواز تأسیس صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

علی محمد ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه طی ۵ ماهه نخست امسال در حوزه صنعت ۱۵ فقره جواز تاسیس در این شهرستان صادر شده است، اظهار داشت: اجرای این پروژه ها بیش از ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و برای ۱۳۳ نفر اشتغال در پی خواهد داشت.

وی از صدور یک فقره پروانه بهره برداری تولید ورق «چینکو» در شهرک صنعتی «اوز» خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری ۶۲۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا و برای ۴ نفر اشتغالزایی داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان تصریح کرد: در زمینه معادن ۳ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی برای ۱۷ نفر صادر شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه با توجه به تجاری بودن لارستان و فعالیت صادرکننده های فعال کشور در این شهرستان، سعی شده تا به کمک این افراد مسیر تاسیس اتاق بازرگانی در لارستان تسهیل شود، ادامه داد: تحقق این امر نیازمند پیگیری هایی از سوی فرمانداری لارستان جهت ایجاد پروازکارگو از فرودگاه بین المللی این شهرستان جهت توسعه صادرات است.

وی با اشاره به اینکه لارستان تنها شهرستان استان پهناور فارس دارای کارگروه صادرات است، یادآور شد: در این کارگروه علاوه بر تلاش برای حل مسائل و مشکلات صادراتی، پیگیر تاسیس ۲ مبحث راه اندازی کلینیک صنعت و تشکیل اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان در لارستان هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بیان کرد: برای آشنایی مسؤولان با مشکلات و همچنین اطلاع شهروندان از صنایع فعال در لارستان، بطور مستمر اقدام به ایجاد تورهای صنعتی و بازدید از کارخانه ها و کارگاه ها صورت می گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین