پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

واریز ۳۱۲ میلیارد تومان اعتبار به خزانه استان فارس‌

میلاد لارستان: استاندار فارس از واریز ۳۱۲ میلیارد تومان اعتبار به خزانه این استان ‌خبرداد و گفت: از این اعتبار واریز شده در شهریورماه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به…

استاندار فارسمیلاد لارستان: استاندار فارس از واریز ۳۱۲ میلیارد تومان اعتبار به خزانه این استان ‌خبرداد و گفت: از این اعتبار واریز شده در شهریورماه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به سفر رئیس‌جمهور‌ و مابقی نیز عمرانی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی افشانی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: اعتبار ۶ ماهه سفر رئیس‌جمهور به استان فارس ۱۰۰ درصد تخصیص‌یافته و بخشی از آن در خزانه مانده که باید به‌گونه‌ای عمل شود که همان موقع و نسبت به شرایط زمانی جذب شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان فارس با اشاره به اینکه از این اعتبارات استانی همچنان توسط برخی دستگاه‌های اجرایی هزینه نشده است، گفت: دستگاه های اجرایی باید به سرعت نسبت به مبادله موافقت نامه‌های هزینه‌کرد این اعتبارات اقدام کنند.

وی با بیان  اینکه اگر در راستای برنامه‌های برون‌استانی به موقع عمل نشود این استان در بخش‌های مختلف فرصت‌ها را از دست داده و متضرر می‌شود، افزود: در این راستا قانون ششم توسعه نیز در دست تدوین است و با توجه به اهمیت آن باید تمام تلاش‌ها برای ارائه برنامه صحیح صورت گیرد.

افشانی همچنین تصریح کرد: احکام برنامه توسعه در مدت اجرای آن که پنج سال آینده است، می‌تواند سبب تحول استان فارس در حوزه‌های مختلف شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با بررسی ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به پیگیری و مطالبه سهم استان در این برنامه تلاش بیشتری کنند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی حداکثر هفته  آینده موظف هستند که نسبت اعتبار به جمعیت، مساحت ونیز تمامی شاخص‌هایی که می‌تواند مبنا قرار گیرد ر‌ا انتقال دهند تا توزیع اعتبارات عادلانه انجام شود.

وی همچنین با بیان اینکه بودجه سال آینده استان فارس در حال تدوین است خاطرنشان کرد:  دستگاه‌های اجرایی باید وضعیت اعتباری خود را اعلام و بررسی کنند تا به‌موقع جذب و طرح‌های عمرانی در استان اجرایی شود.

افشانی گفت: اولویت نخست استانداری و دستگاه‌های اجرایی ایجاد اشتغال و نگاه متوازن به توسعه در استان فارس است و باید بسترها را به‌گونه‌ای فراهم کرد تا رشد و توسعه در در حوزه‌های دانش‌بنیان، صنعت گردشگری و تعاونی صورت گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین