پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گشایش اولین نمایشگاه تابلو فرش دستباف در لار

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولین محلی اولین نمایشگاه تابلو فرش دستباف در لارستان گشایش یافت. به گزارش میلاد لارستان؛ در شامگاه یکشنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۴ طی آئینی…

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولین محلی اولین نمایشگاه تابلو فرش دستباف در لارستان گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان؛ در شامگاه یکشنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۴ طی آئینی با حضور قدرت یادگارفرد رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان، صمد کامجو عضو شورای اسلامی شهر لار و محسن زارع معاون فرهنگی شهردار لار، نخستین نمایشگاه  تابلو فرش دستباف در فرهنگ سرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار شهر لار گشایش یافت.

زیبا قاسمی، از مربیان هنر فرش بافی نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۸ کار بافته شده تابلو فرش از ۶ هنرمند لاری و از هنرجویان فنی و حرفه ای واحد خواهران لارستان از یکشنبه ۲۲ تا ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در فرهنگ سرای شهروند شهر لار در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه برای اولین بار در لارستان و با هدف شناسایی هنر بافت فرش و تابلو فرش به شهروندان راه اندازی شده است.

قاسمی، فرش بافی را یکی از هنرهای منحصر به فرد برشمرد و تصریح کرد: فرش بافی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که در راه توسعه و معرفی آن تلاش کرد.

این هنرمند بیان کرد: کلاسهای آموزش فرش بافی به صورت رایگان در کارگاه های فنی و حرفه ای خواهران لارستان برقرار است و افراد علاقمند می توانند همه روزه در ساعات اداری به این مرکز مراجعه یا در ساعات بازدید از نمایشگاه برای نام نویسی اقدام کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین