چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

طرح’پیاده از خانه تا مدرسه’در لارستان برگزار می شود

میلاد لارستان: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: همزمان با ۴۲ کشور جهان، طرح ‘پیاده از خانه تا مدرسه’، ۱۵ مهرماه امسال در استان فارس برگزار خواهد…

میلاد لارستان: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: همزمان با ۴۲ کشور جهان، طرح ‘پیاده از خانه تا مدرسه’، ۱۵ مهرماه امسال در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سید علی محمد موسوی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از اجرای این طرح را مقابله با کم تحرکی دانست و افزود: ایران به عنوان دومین کشور در منطقه پس از کشور ترکیه و فارس به عنوان اولین استان این طرح را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: این طرح به شکل همزمان در مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نواحی چهارگانه شهر شیراز و شهرستان های کازرون، داراب، مرودشت، لارستان، فسا و جهرم اجرا خواهد شد.

موسوی گفت: طرح پیاده از خانه تا مدرسه با همت اداره کل آموزش و پرورش فارس و با همکاری استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس و شهرداری شیراز برگزار می شود.

این گزارش حاکیست ، افزون بر ۸۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان فارس با نواخته شدن زنگ ملی آغاز سال تحصیلی جدید، فصل دیگری از دانش و علم اندوزی را آغاز خواهند کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین