پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خدمت خالصانه به مردم، باعث خوش بینی به نظام می شود

امام جمعه موقت شهر لار، گفت: خدمت خالصانه به مردم باید قدم برداریم تا مردم نیز نسبت به نظام خوش بین شوند. به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام محمد رمضانی…

امام جمعه موقت شهر لار، گفت: خدمت خالصانه به مردم باید قدم برداریم تا مردم نیز نسبت به نظام خوش بین شوند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام محمد رمضانی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دو هجرت در اسلام تاثیر گذار بوده است، اظهار داشت: هجرت پیامبر اکرم(ص) به مدینه که پایه گذار اساس اسلام بود و دیگری هجرت امام حسین(ع) به سمت کربلا که باعث حفظ بنای اسلام شد.

وی با اشاره به اینکه اگر هجرت امام حسین(ع) نبود اصل بنای اسلام نیز باقی نمی ماند، افزود: هدف از این دو هجرت جان انسانها بود است که به سمت کمال برود و این کار با هجرت درون اتفاق می افتد.

امام جمعه موقت لار با بیان اینکه مشکل بشر امروز این است که ابزار زندگی را توسعه داده اما جان خود را به فضایل اخلاقی مزین نکرده است، تصریح کرد: در یک سازمان نیز کارمند و مدیر به اخلاق اداری نیاز دارند زیرا رضایتمندی خود شخص و مردم و رضای خداوند در آن است و از طرفی این کار باعث پیشبرد اهداف سازمان می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اخلاق اداری شامل چند موضوع می شود، ادامه داد: خدمت گذاری به مردم دوم، حسن معاشرت با ارباب رجوع، رعایت امانتداری و انصاف است.

رمضانی بیان کرد: در روایات هم آمده است که اگر کسی از ما تقاضایی داشت با لبخند به او جواب دهیم و حتی اگر نتوانستیم کار او را انجام دهیم به کسی دیگر بگوییم تا مشکلش حل شود.

وی نماز جمعه را یک تریبون دانست که در آن برخی مسائل فراموش شده بیان می شود و منصب امام جمعه یک منصب جدا از امام جماعت است و مقامی بالاتر بحساب می آید، یادآور شد: حلقه اتصال مردم با حاکمیت، نماز جمعه است که خواسته های مردم نیز در آن مطرح می شود و از این جهت ما در راستای خدمت خالصانه به مردم باید قدم برداریم تا مردم نیز نسبت به نظام خوش بین شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین