پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهرداران توانمندی بخش خصوصی را نادیده نگیرند

فرماندار ویژه لارستان، گفت: شهرداران بخش خصوصی را نادیده نگیرند و از توان بخش خصوصی در جهت عمران و آبادانی شهرها و رضایت مردم استفاده نمایند. به گزارش میلاد لارستان؛…

فرماندار ویژه لارستان، گفت: شهرداران بخش خصوصی را نادیده نگیرند و از توان بخش خصوصی در جهت عمران و آبادانی شهرها و رضایت مردم استفاده نمایند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، اظهار داشت: شهرداران دارای وظایف تخصصی مهم و متنوعی در قبال جامعه هدف خود هستند.

وی افزود: یکی از کارهایی که بر آن تاکید داشته ایم متمرکز کردن روستاهای کم جمیعیت جهت ایجاد امکانات رفاهی و زیرساختی بهتر بوده است که البته در شهرها چنین وضعیتی ایجاد شده و باعث بهبود کیفیت امکانات شده است.

فرماندار ویژه لارستان یکی از مشکلات جامعه را آسیب های اجتماعی دانست و به شهرداران تاکید کرد همه فعالیت های شهرداران در قسمت های مختلف در جهت مطلوبیت بخشیدن به حوزه آسیب های اجتماعی و توانمندی انسانها بکار گیرند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه ما بدنبال آن هستیم که اخلاق و ابعاد معنوی انسانها رشد پیدا کند، تصریح کرد: از شهرداران شهرها می خواهم که در کنار وظایف سخت افزاری بحث وظایف اجتماعی خود را نیز جدی بگیرند.

وی در خطاب به شهرداران برای اهمیت دادن به دوربین های امنیتی شهری برای مسائل ترافیکی، ادامه داد: قسمتی از درآمدهای راهنمایی و رانندگی به شهرداریها تعلق پیدا می کند و با جدی گرفتن این بحث باعث می شود که خدمات به مردم نیز بهتر انجام شود.

حسنی از ادارات لارستان بجهت تلاش برای رساندن پروژه ها به هفته دولت و افتتاح آنها، یادآور شد: پروژه هایی بوده اند که در دهه فجر سال پیش کلنگ زنی شدند و در هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

عالی ترین مقام دولتی در لارستان به شهرداران پیشنهاد کرد با جلساتی که با بخشداریها برگزار می کنند بخش خصوصی را نادیده نگیرند و از توان بخش خصوصی در جهت عمران و آبادانی شهرها و رضایت مردم استفاده نمایند.

فرماندار ویژه لارستان به شهرداران جدید توصیه کرد نسبت به هزینه ها و درآمدهای خود شفاف سازی لازم را داشته باشند و با شوراهای شهر خود تعامل و همکاری داشته باشند تا با تعارض وقت خود را تلف نکنند و در جهت آبادانی حرکت کنند.

حسنی بستر همه فعالیت ها را قانون دانست و تاکید کرد با سلایق و توانمندی های مختلف وارد شهرداری می شویم اما قانون به ما گفته است که چگونه عمل کنیم و به همین جهت از شهرداران می خواهیم که ملاک کار خود را قانون قرار دهند و آموزش هایی که در قبال کارها داده می شود باید جدی گرفته شود تا با تعارضی به وجود نیاید.

وی در پایان اضافه کرد: اگر سخت گیری صورت می گیرد به خاطر عمل به قانون است وگرنه ما نمی خواهیم که سدی در کارها به وجود آوریم.

عکس آرشیوی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین