یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رشد ۱۵ درصدی صادرات تعاونی مرزنشینان در شهرستان لارستان‌

میلاد لارستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: صادرات تعاونی مرزنشینان بیرم لارستان با رشدی ۱۵ درصدی به ۷۰۰ هزار دلار رسید. به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالمهدی…

تعاونی مرزنشینمیلاد لارستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: صادرات تعاونی مرزنشینان بیرم لارستان با رشدی ۱۵ درصدی به ۷۰۰ هزار دلار رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالمهدی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: صادرات تعاونی مصرف مرزنشینان بیرم لارستان در ۶ ماه نخست امسال به بیش از ۷۰۰ هزار دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: عمده محصولات صادر شده توسط تعاونی مرزنشینان بیرم را  میوه، تره‌بار و مصالح ساختمانی تشکیل می‌دهد و مقصد صادرات بیشتر کشور عراق است.

رئیس اداره تعاون لارستان خاطرنشان کرد: تشکیل تعاونی مرزنشینان تدبیری در راستای محرومیت‌زدایی از ساکنان مناطق مرزی کشور بوده و در صورت وجود ویژگی‌های خاص در یک منطقه از جمله فاصله کمتر از ۳۵ کیلومتر تا مرز و مشروط به پذیرش وزارت کشور امکان تشکیل دارد.

وی با بیان اینکه در لارستان تنها مردم بخش بیرم و حومه امکان عضویت در تعاونی مرزنشین را دارند، تصریح کرد: با توجه به شرایط ذکر شده در حال حاضر تشکیل یک تعاونی مرزنشین دیگر در لارستان دور از دسترس است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان بیان کرد: این تعاونی به سهم خود توانسته نقش مناسبی در رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم منطقه داشته باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین