پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فراخوان هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد/مهلت ثبت‌نام تا 20 آبان

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار از فراخوان هشتیمن دوره این جشنواره با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد…

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار از فراخوان هشتیمن دوره این جشنواره با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ملت قهرمان» خبر داد.

رضا تکبیری در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: متقاضیان شرکت در جشنواره، تا ۲۰ آبان، فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir  ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: بخش «هدایای مردمی» که در دوره گذشته این جشنواره مطرح شده بود، در این دوره به عنوان یکی از بخش‌های مستقل در فراخوان گنجانده شده است و مردم می‌توانند هدایای خود را جهت اهدا به فیلمسازان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

تکبیری با اشاره به اینکه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ۸ تا ۱۷ دی ماه ۹۶ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: از آبان ماه سال جاری تا ۳۰ مهر سال آتی اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین