جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گشایش دفتر نمایندگی بنیاد کودک در لارستان

دفتر نمایندگی بنیاد کودک در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان این دفتر با حضور نماینده وزارت امورخارجه در لارستان، مدیر آموزش و پرورش، و نمایندگانی  ازفرمانداری، شورای شهر،…

دفتر نمایندگی بنیاد کودک در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان این دفتر با حضور نماینده وزارت امورخارجه در لارستان، مدیر آموزش و پرورش، و نمایندگانی  ازفرمانداری، شورای شهر، مؤسسات و نهادهای مردمی خیریه، دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جمعی ازخیرین لارستان، در ۹۶/۷/۲۰ همزمان باهفته جهانی کودک افتتاح شد.

این بنیاد که ۲۹ نمایندگی بنیاد رفاه کودک ایران است، با شعار “هیچ دانش آموز با استعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی نباید از تحصیل و تلاش باز بماند”و با هدف حمایت از کودکان با استعداد بی سرپرست وبدسرپرست ،فعالیت خودرا دراین شهرستان شروع کرده است.

لازم به توضیح است که دکترخلیل شریف زاده، مؤسس، محمدزارع، علیرضا زمانی، حسین اسماعیل زادگان، صمدکامجو، مجیدانصاری لاری، فرزاد قناعت پور، دکتر شهلا کیانی از اعضای هیئت امنا ومرضیه افتخار، رئیس هیئت امنای این بنیادنیکوکارانه می باشند. همچنین ناظره بیغرض مسئول نمایندگی و ملیحه امینیان به عنوان مددکار با این بنیاد همکاری دارند.

دفتر بنیادکودک لار درطبقه دوم ساختمان حاج حسن کاملی جنب مصلی ـ واحد شماره ۹ فعالیت دارد.

خبرنگار: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین