سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بذرکاری 400 هکتار از ارتفاعات و مناطق حفاظت شده لارستان

مدیرکل منابع طبیعی فارس، گفت: سال گذشته ۴۰۰ هکتار از ارتفاعات و مناطق حفاظت شده لارستان بذرکاری شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرزاد…

مدیرکل منابع طبیعی فارس، گفت: سال گذشته ۴۰۰ هکتار از ارتفاعات و مناطق حفاظت شده لارستان بذرکاری شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرزاد بوستانی با اشاره به پیگیری احداث کمربند سبز در شهرستان‌های استان فارس، گفت: این کمربند سبز با کاشت درخت در حاشیه جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌ها محقق می‌شود که تاکنون در شهرستان کازرون انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز ۵۰ کیلومتر در ۵ شهرستان در نظر گرفته شده بود، افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث کمربند و توسعه فضای سبز در استان فارس در نظر گرفته شده بود که به دلیل در اولویت بودن مقابله با ریزگرد‌های خوزستان اعتبارات سازمان جنگل‌ها به آن اختصاص یافت.

بوستانی ادامه داد: احداث کمربند سبز با توجه به اهمیتی که دارد، در صورت همکاری مسئولان شهرستان‌ها در استان پیگیری می‌شود البته منوط به اینکه اعتبار لازم از سوی شهرستان‌های متقاضی تامین شود.

وی با بیان اینکه همکاری ارگان‌های مختلف می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد، بیان کرد: اداره راه، شورا‌های اسلامی شهر‌ها و فرمانداری‌ها در این زمینه می‌توانند نقش داشته باشند.

بوستانی از نهضت بذرکاری در جنوب فارس خبر داد و گفت: پارسال ۴۰۰ هکتار از ارتفاعات و مناطق محافظت شده شهر لار با کمک مردم و مسئولان منابع طبیعی لارستان بذرکاری شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با اشاره به اینکه پایش این مناطق به صورت مستمر ادامه دارد، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در بذرکاری و پایش آن نقش مهمی دارند و ادامه این روند آینده خوبی برای فضای سبز لارستان را رقم می‌زند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بذرکاری 400 هکتار از ارتفاعات و مناطق حفاظت شده لارستان”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین