جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدردر لارستان

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف يك تن و ۶۷۵ کيلوگرم مواد افیونی دردرگيري مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف يك تن و ۶۷۵ کيلوگرم مواد افیونی دردرگيري مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری میزان،سردار احمد علی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودرو‌های کوهستانی در محور‌های فرعی شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران انتظامی محل تردد خودرو‌های متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت محور‌های فرعی متواری و با محیط بانان محیط زیست به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار گودرزی اظهار داشت: بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند که در این درگیری قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودرو و تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند در پاکسازی محل درگیری یک دستگاه نیسان را توقیف و در بازرسی از آن یک تن و ۲۲۵ کیلوگرم تریاک و ۴۵۰ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان کماکان ادامه دارد، بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس فارس دنبال می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین